فرماندار شهرستان دماوند:

لزوم کاهش زمان رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در دماوند

فرماندار شهرستان دماوند بر لزوم کاهش زمان رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در نشست رفع موانع تولید شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان اظهار داشت: در ادامه رسیدگی به مشکلات و موانع رونق تولید، طبق روال یک شنبه‌ها جلسه رفع موانع تولید برای رسیدگی به مواردی که از ابتدای سال از آنها بازدید شده بود، برگزار شد.

وی افزود: تعدادی از واحدهای تولیدی بازدید شده رفع مشکل شده‌اند و فعالیت آنها مجدداً شروع شده است و مواردی نیز در دست اقدام هستند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: یک موضوع مهم در رفع موانع تولید، کاهش زمان رسیدگی به آنها است که در این راستا دستگاه‌ها را مکلف می‌کنیم تا زمان کوتاه‌تری را برای رفع مشکل طی کنند.

صفری عنوان کرد: رسیدگی و رفع موانع تولید برخی واحدها در اختیار شهرستان است که قطعاً پیگیری می‌شود، برخی دیگر نیز در اختیار استان است که در جلسات رفع موانع تولید استان مطرح و رسیدگی می‌شوند.

وی ادامه داد: مواردی که طی 6 ماهه ابتدای سال تاکنون به نتیجه نرسیده‌اند، قطعاً با گزارش مفصلی به استان منتقل می‌شوند که در پی آن، جلسه‌ای مخصوص شهرستان دماوند تشکیل شده و موارد مذکور با حضور مدیران کل استان تهران که اختیارات بیشتری دارند، مورد بررسی قرار می‌گیرند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: تلاش بر این است که روند یکشنبه‌های رونق تولید را تا پایان سال ادامه دهیم و امید است بتوانیم مجموعه‌های تولیدی بسیاری که غیرفعال شده‌اند را به چرخه تولید بازگردانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا