رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند:

11 گلزار شهید در دماوند هنوز به شهرداری تحویل داده نشده است/ تخریب و شکستن تصاویر قبور شهدا در محله مرانک شهر آبسرد توسط افراد ناشناس/ آغاز ساماندهی گلزار شهدای محله درویش در سال 94 صورت گرفت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند با بیان اینکه 11 گلزار شهید در دماوند هنوز به شهرداری تحویل داده نشده است، گفت: تصاویر شهدا بر روی قبور در محله مرانک شهر آبسرد توسط افراد ناشناس تخریب شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، قاسم ملیحی در نشست ساماندهی گلزار شهدای شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان اظهار کرد: تعداد 59 گلزار شهدا در شهرستان دماوند وجود دارد که بخش عمده آن‌ها تحویل شهرداری‌ها شده است.

وی افزود: از تعداد گلزارهای موجود، دو گلزار در آبعلی، دو گلزار در رودهن، سه مورد در آبسرد و تعداد 11 گلزار شهید در دماوند هنوز به شهرداری تحویل داده نشده که یکی از این موارد، گلزار شهدای محله درویش دماوند است که این موارد باید تحویل و در سامانه ثبت شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند ادامه داد: در خصوص ساماندهی گلزار شهدای محله درویش، توافقی در سال 94 صورت گرفت و مشخص شد که سه مجموعه اداری از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری و سازمان شهرداری‌های استان موضوع را پیگیری کنند.

ملیحی گفت: در این راستا مقرر شد که هر یک از نهادها مبلغ 150 میلیون تومان پرداخت کنند؛ اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بالغ‌بر 100 میلیون تومان به حساب شهرداری واریز کرد، اما پرداخت مابقی آن منوط بر ارائه گزارش و تکمیل پروژه است.

وی در خصوص تخریب گلزار شهدا توسط افراد ناشناس گفت: متأسفانه در محله مرانک شهر آبسرد شاهد تخریب و شکسته شدن تصاویر حک شده بر روی قبر چهار شهید بودیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند بیان کنید: درخواستی که همه ارگان‌ها و شهروندان داریم، اگر چنین اتفاقی رخ داد حتماً در اسرع وقت به بنیاد شهید و امور ایثارگران اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا