رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند:

شناسایی 448 تبعه خارجى فاقد پروانه اشتغال در دماوند از ابتدای سال تاکنون/ صدور جریمه نقدی بیش از 600 میلیون تومانی بکارگیری اتباع غیرمجاز در دماوند برای کارفرمایان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند با اشاره به شناسایی 448 تبعه خارجى فاقد پروانه اشتغال در دماوند از ابتدای سال تاکنون، گفت: جریمه نقدی بیش از 600 میلیون تومانی بکارگیری اتباع غیرمجاز در دماوند برای کارفرمایان صدور و ابلاغ شده است.

جعفر میرزاملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: بكار گرفتن اتباع خارجى فاقد پروانه كار براى كارفرمايان جرم محسوب مى‌شود  و جرائم قانونى در انتظار كارفرمايان ﺗﺨﻄﻰ ﺍﺯ ﻗﺎﻧﻮﻥ است.

وی با اشاره به میزان جریمه بکار گرفتن اتباع خارجى فاقد پروانه كار گفت: میزان جریمه از ٩١ روز تا١٨٠ روز حبس و روزانه  ۱.۸۵۲.۱۱۵ ریال جريمه دارد و در صورت تکرار بازرسی مبلغ جریمه دو برابر خواهد شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند از كارفرمايان مشاغل این شهرستان خواست از بكارگيرى اتباع خارجى فاقد پروانه ممانعت نمايند.

میرزاملکی با اشاره به گشت‌های بازرسی انجام شده در سال  97 جهت ساماندهی اتباع خارجی در زمینه اشتغال عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون 180 مورد بازرسی انجام شده که این تعداد منجر به شناسایی 448 مورد غیرمجاز شده است و حدود 174 نیرو جایگزین جهت عدم بکارگیری صورت گرفت.

وی در پایان گفت: همچنین برای کارفرمایانی که این تعداد اتباع غیرمجاز شهرستان دماوند را بکار گرفته‌اند جریمه نقدی بیش از 600 میلیون تومان صادر و ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا