فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد؛

دستگیری ۱۳ نفر از عرضه کنندگان مواد مخدر و ۴۷ نفر سارق در دماوند/ شناسایی و تخریب ۳ مکان عرضه مواد مخدر در دماوند

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری ۱۳ نفر از عرضه کنندگان مواد مخدر و ۴۷ نفر سارق در شهرستان دماوند خبر داد و گفت: ۳ مکان عرضه مواد مخدر در دماوند شناسایی و تخریب شدند.

سردار کیومرث عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: همکاران انتظامی شهرستان دماوند به‌منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در قالب طرح عملیاتی معراج به‌مدت ۴۸ ساعت موفق به اقدامات موثری در دستگیری مواد فروشان و سارقان شدند.

وی افزود: در این طرح مناطق و محلاتی که آلوده به مواد فروشان، خرده‌‌فروشان مواد مخدر و سارقان مال‌خر هم در آن حضور داشتند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با اقدامات همکاران انتظامی در حوزه اطلاعاتی و امنیتی در بحث مواد مخدر ۱۳ نفر دستگیر و در رابطه با سرقت ۵۰ فقره کشف و ۴۷ نفر از سارقین شناسایی شدند.

عزیزی گفت: اماکنی که سارقان و خرده فروشان مواد مخدر در آن حضور داشتند توسط عوامل پلیس کشف و اموال مسروقه ضبط گردید.
وی تصریح کرد: در بحث کالای قاچاق ۷۰۰ قلم کالا به ارزش ۵۶۰ میلیون تومان کشف و ضبط شد و هفت هم نفر از افراد قاچاقچی در این زمینه شناسایی  و دستگیر شدند.

وی گفت: سه محلی که به عنوان مکان عرضه مواد مخدر در شهرستان دماوند بود، شناسایی و تخریب گردید تا عبرتی برای خلاف‌کاران این حوزه باشد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه پلیس همیشه با اقتدار مقابل افراد هنجارشکن و خلافکار ایستاده و طبق قانون با آنها برخورد می‌کند، گفت: بسیاری از اقدامات موثر در زمینه دستگیرها و کشفیات با همکاری اطلاعاتی شهروندان انجام گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا