صدور ۷۵ حکم قضایی آزادسازی اراضی ملی در رودهن+فیلم

بخشدار رودهن گفت: امروز ۷۵ مورد از احکام قضایی صادرشده برای رفع تصرف اراضی تصرف‌شده اجرایی شد.

024-600x330 (1)

به گزارش تارود، رضا طاهرخانی درباره رفع تصرف از اراضی ملی در بخش رودهن اظهار داشت: در راستای حفظ اراضی کشاورزی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و عدم توجه متخلفان به اخطارهای صادر شده امروز 75 مورد از احکام قضایی رفع تصرف از اراضی ملی و تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در دهستان مهرآباد، خورین، گندک، چشمه‌ها و خُرخُره در حال اجرا است.

وی ادامه داد:‌روزهای گذشته نیز آزادسازی بستر رودخانه در دو منطقه سادات محله و شهر آبعلی در بخش رودهن با صدور احکام قضایی انجام شد.

طاهرخانی افزود: با هماهنگی دستگاه‌های متولی ساخت و سازهای غیر مجاز در این بخش کاهش یافته است و در راستای جلوگیری از تصرف اراضی ملی و ساخت و سازهای غیر مجاز در بخش رودهن اقدامات قابل توجهی با همکاری دستگاه‌های مختلف صورت گرفته است.

بخشدار رودهن بیان داشت: در راستای قانون برخورد قاطعی با متجاوزان اراضی ملی و افرادی که قصد تغییر اکوسیستم طبیعی بخش را دارند خواهیم داشت.

طاهرخانی خبر داد: از 29 اسفند تا 15 فروردین ماه هر گونه ساخت و ساز در بخش رودهن ممنوع است و دستگاه‌های مختلف در ایام تعطیلات نوروزی گشت‌های فعالی را خواهند داشت تا بتوانیم با هماهنگی تمام دستگاه‌های بخش منویات مقام معظم رهبری، اهداف دولت تدبیر و امید و خواسته‌های مردم را در زمینه اراضی ملی و حفظ محیط زیست برآورده کنیم.

بخشدار رودهن در پاسخ به پرسشی مبنی براینکه متراژ اراضی ملی که رفع تصرف شده‌اند چه مقدار بوده است گفت:‌از هزار تا 30 هزار متر مربع اراضی رفع تصرف‌ شده‌اند که همچنان تخریب آن و آزادسازی در حال انجام است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا