آغاز پروژه بهسازی معابر شهرک مسکن مهر امام رضا(ع) گیلاوند/ شبکه‌های معابر اصلی در حوزه مسکن مهر به سطح کیفیت مطلوب خواهد رسید

شهرداری دماوند در راستای بهبود وضعیت عبور و مرور و پاسخ به مطالبات اهالی شهرک مسکن مهر امام رضا(ع) اقدام به آغاز پروژه روکش آسفالت و بهسازی معابر اصلی این شهرک شد.

عباس صفری، شهردار دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند، ضمن اعلام آغاز پروژه بهسازی معابر شهرک مسکن مهر امام رضا(ع) منطقه گیلاوند اظهار کرد: بر اساس توافق شهرداری با اداره راه و شهرسازی واگذاری زمین‌ها در حوزه مسکن مهر اواخر سال گذشته اتفاق افتاد و حوزه خدمات و عمران مسکن مهر به شهرداری واگذار شد و مقرر شد برحسب توافق با راه و شهرسازی مبلغ 5.5 میلیارد تومان زمین به شهرداری واگذار شود تا شهرداری هزینه کند.

صفری با اشاره به اینکه در حال حاضر یک سوم از این زمین‌ها به شهرداری واگذار شده است، گفت: شهرداری در بودجه سال 98 مبلغ لازم را پیش‌بینی کرده و درصدد هستیم در گام اول شبکه‌های معابر اصلی در حوزه مسکن مهر را به سطح کیفیت مطلوب برسانیم.

وی در ادامه گفت: سپس پروژه زه‌کشی آب‌های سطحی انجام خواهد شد و همچنین ورودی و خروجی شهرک مهر امام رضا(ع) شکل مناسبی به خود می‌گیرد.

وی مهمترین بخش فعالیت‌های عمرانی در مسکن مهر را مرمت و اصلاح سطح آسفالت‌ها، تعویض جدول‌های فرسوده و رسیدگی به معابر اصلی و معابر آسفالت نشده عنوان کرد و گفت: سعی می‌شود تا پایان سال جاری مبلغی که با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران به توافق رسیدیم را در این منطقه هزینه و خواسته شهروندان ساکن در شهرک مسکن مهر را محقق کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا