برگزاری سومین جلسه شورای اداری رودهن

dsc04178سومین جلسه شورای اداری بخش رودهن در سال93 امروز با حضور مدیران دستگاه های دولتی و اجرایی و همچنین امیر سرتیپ فروزان فر فرمانده سابق نیروی هوایی استان خراسان و خادم افتخاری آستان مقدس امام رضا (ع) به عنوان مهمان ویژه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن برگزار شد.

به گزارش تارود، در ابتدای این جلسه بخشدار رودهن ضمن تذکر لسانی به مدیران در خصوص حضور به موقع در جلسات بویژه جلسه شورای اداری گفت: جلسه شورای اداری مهمترین جلسه یک بخش و شهرستان محسوب می‌شود و همه مدیران باید جهت حضور به موقع و راس ساعت در جلسه برنامه‌ریزی داشته باشند ضمن اینکه شخصا در این جلسه مهم حضور یابند.
رضا طاهر خانی در ادامه میلاد با سعادت امام رئوف، عالم آل محمد، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را به حضار تبریک و در خصوص بحث اقتصاد مقاومتی گفت: در اواخر سال گذشته مقام معظم رهبری سیاست کلی اقتصاد مقاومتی را در 10 بند ترسیم و ابلاغ نمودند که باید توسط مدیران دولتی درتمامی استانها بطور صحیح و با برنامه ریزی اصولی اجرا شود.
وی سیاست های اقتصاد مقاومتی را چراغ راه کشور دانست گفت: باید از واردات جلوگیری کرد و از تولیدات داخلی و دستاوردهای جوانان ایرانی استفاده شود .
وی افزود: در سال های های گذشته از سوی کشورهای غربی و اروپایی مورد تحریم قرار گرفتیم ولی به لطف خداوند و دانش جوانان و دانشمندان ایرانی توانستیم از همه آنها عبور کنیم و همین توانمندی و دانش جوانان ایرانی غرب را به شدت نگران کرده است.
بخشدار رودهن با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز در مسائل علمی، هوا و فضا، پزشکی و انرژی هسته ایی در دنیا و خاورمیانه حرف های زیادی برای گفتن دارد افزود: علاوه بر انرژی صلح آمیز هسته ایی که کاملا بومی است ساخت پهباد ها و موشک های بالستیک نیز از افتخارات بومی کشور محسوب میشود که دنیا را به حیرت در آورده است.
طاهر خانی همچنین به دغدغه دولت در خصوص خدمات رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: از اوایل انقلاب تا کنون دغدغه اصلی تمام دولت ها آرامش و آسایش ملت بوده و هست که در دولت تدبیر و امید دکتر روحانی نیز در این زمینه فعالیت چشمگیری داشته است.
وی گفت: طبق اعلام رئیس جمهور محترم تورم به 25 درصد رسیده است که تا پایان سال به 20 درصد خواهد رسید که این اقدام دولت بسیار ارزشمند و در راستای رفاه ملت شریف ایران اسلامی است.

در ادامه نیز حجت الاسلام و المسلمین مدیح امام جمعه رودهن گفت: دولت آمریکا هرجای دنیا که اراده کند نیروهای خود را جهت اشغال و دخالت نظامی و سیاسی پیاده میکند ولی در برابر ایران اسلامی ناتوان و ذلیل شده و تاکنون نتوانسته کوچکترین ضربه ایی به این کشور وارد نماید که این حاصل مقاومت ملت است.
وی ادامه داد: مقاومت سخت است ولی جواب میدهد همانطور که در هشت سال دفاع مقدس نتیجه داد و با کمترین امکانات مقاومت کردیم و پیروز میدان بودیم.
امام جمعه رودهن افزود:امروز جنگ،جنگ اقتصادی است و باید مقاومت کرد وهمانطور که پیش از این تحریم ها را دور زدیم و در آینده هم دور خواهیم زد و باید سخن گرانبها امام راحل که فرمودند: “آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند” را ثابت کنیم.
در ادامه این جلسه نیز مدیران آموزش و پرورش ، دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به ارائه گزارش در خصوص آغاز سال تحصیلی جدید پرداختند.
همچنین با حضور بخشدار رودهن، امام جمعه رودهن، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رودهن و امیرسرتیپ یزدان فر فرمانده سابق نیروی هوای استان خراسان و خادم افتخاری حضرت رضا(ع) از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری مهر، فارس، ایرنا و نشریه بازتاب و روزنامه آفرینش با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.
در پایان این مراسم که با اقامه نماز ظهر در مسجد پیامبر اعظم(ص) دانشگاه همراه بود پرچم آستان قدس رضوی به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از سوی سردار سرتیپ فروزان فر خادم افتخاری حضرت رضا(ع) به دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اهدا شد.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا