رئیس شورای اسلامی شهر دماوند:

احداث مسیر پیاده‌روی سلامت و پیست دوچرخه‌سواری در بلوار شورای شهر دماوند/ تصفیه خانه کشتارگاه دماوند در آینده‌ای نزدیک بهره‌برداری می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند از احداث مسیر پیاده‌روی سلامت و پیست دوچرخه‌سواری در بلوار شورا خبر داد و گفت: آب تصفیه شده کشتارگاه دماوند برای آبیاری فضای سبز در آینده‌ای نزدیک بهره‌برداری می‌شود.

مصطفی آقایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: با گذشت حدود یک ماه واحد عمران شهرداری در حال لکه آسفالت معابر می‌باشد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری بر طبق هماهنگی که با واحد پیمانکاری و عمران، آسفالت بدون لکه‌گیری هندسی دیگر پذیرفته نخواهد شد و بر این اساس در حال حاضر نیز هر کجا که آسفالت می‌شود همه ابعاد با کاتر برش می‌خورد و مساحتی که باید آسفالت می‌گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند گفت: اقدامات عمرانی نیز حدود 15 مورد است که در مسکن مهر آغاز شده است و از زمانی که شهرداری مسکن مهر را تحویل گرفت قرار بر این شد تا هزینه‌ای که مسکن و شهرسازی پرداخت می‌کند در این پروژه صرف گردد تا پس از آن برای مازاد آن برنامه انجام شود.

*بلوار یادگار امام(ره) گامی موثر در جهت ترافیک بلوار آیت الله خامنه‌ای

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند با بیان اینکه پروژه عمرانی به مساحت 2 تا 3 کیلومتری در 20 متری بلوار یادگار امام(ره) نیز در حال انجام است، گفت: این پروژه از سوی شهرداری جهت سبک کردن ترافیک این معبر می‌باشد و یک مسیر دسترسی به کنار اداره راهداری ایجاد می‌شود و طبق پیش بینی‌های انجام شده بالغ‌بر 12 میلیارد ریال هزینه نیاز خواهد داشت؛ البته بخشی از این اعتبار برای سبک شدن ترافیک بلوار آیت الله خامنه‌ای نیز صرف می‌گردد.

آقایی افزود: در حال حاضر در کشتارگاه بر خلاف گذشته مسائل بهداشتی رعایت می‌شود و دستگاه‌های تصفیه آب و تصفیه خون در این محل نصب شده است، شرکتی برای خرید خون کشتار این مکان اقدام کره و از این رو این دستگاه در کشتارگاه قرار گرفته است.

*حدود 3 میلیارد ریال برای تصفیه خانه کشتارگاه دماوند هزینه برآورد شده است

وی ادامه داد: آب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز استفاده می‌شود که انشالله طی 20 روز آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند در خصوص بودجه این طرح عنوان کرد: حدود 3 میلیارد ریال برای تصفیه خانه کشتارگاه هزینه برآورد شده و برای آسفالت محوطه‌سازی آن نیز حدود 7 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

آقایی در خصوص هرس بی‌موقع درختان در این فصل سال بیان داشت: شاخ و برگ درختان مانع از نورپردازی مناسب خیابان در شب شده و هدف از هرس درختان از این فصل از سال که مناسب هم نیست به دلیل استفاده از نور کافی در شب می‌باشد.

*ساخت دیوار ساحلی بلوار شورای شهر دماوند/ احداث پمپ بنزین در کنار اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند

این مقام مسئول با اشاره به ساخت دیوار ساحلی بلوار شورا اظهار داشت: ساخت این پروژه توسط شهرداری صورت می‌گیرد و 3 پیمانکار برای انجام آن در نظر گرفته شده است که شامل سه بخش کوه بری، تعریض و آسفالت می‌باشد.

آقای در رابطه با دیگر پروژه‌ها و بودجه‌های مورد نیازشان در شهرداری تصریح کرد: حدود 10 میلیارد ریال برای احداث مسير پياده روي سلامت و پیست دوچرخه‌سواری که از شهرک امامیه تا میدان معلم به اندازه 2 کیلومتر در حال اجراست، اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی در رابطه با احداث پمپ بنزین که در کنار اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دماوند گفت: این عملیات عمرانی مربوط به احداث پمپ بنزین می‌باشد که ملکی شخصی بوده و شهرداری آن را به این جهت خریداری کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا