معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران:

تکمیل ساماندهی گلزار شهدای محله درویش دماوند تا خردادماه سال ۹۸/ دماوند بیشترین گلزارهای شهدا را در شهرستان‌های استان تهران دارد

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران از تکمیل پروژه ساماندهی گلزار شهدای محله درویش دماوند تا خردادماه سال ۹۸ خبر داد و گفت: شهرستان دماوند بیشترین گلزارهای شهدا را در شهرستان‌های استان تهران دارد.

احمد عباسی در حاشیه نشست ساماندهی گلزار شهدای شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در این نشست به موضوع ساماندهی گلزار شهدای شهرستان دماوند به خصوص گلزار شهدای محله درویش تصمیماتی اتخاذ شد که انشالله با همکاری همه این ساماندهی رونقی بیش از پیش بگیرد.

وی با بیان اینکه این نشست طبق نظرات مقام معظم رهبری تغییراتی در موضوع اهمیت به ساماندهی گلزار شهدا تشکیل شده، افزود: در همین راستا این نشست به ریاست فرماندار شهرستان دماوند تشکیل شد که در آن روزشماری برای ساماندهی گلزارها به خصوص گلزار شهدای محله درویش ایجاد شد که انشالله نتیجه این ساماندهی را حدود ۴۰ روز آینده یعنی تا اواسط خردادماه سال ۹۸ مشاهده خواهیم کرد.

*وجود ۵۹ گلزار شهدا در شهرستان دماوند

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران تصریح کرد: شهرستان دماوند دارای ۵۹ گلزار شهدا است که این حیث در استان جز شهرستان‌هایی است که بیشترین گلزار شهدا را دارد و در ایران هم در رتبه‌های بالایی قرار دارد.

عباسی درباره ساماندهی گلزارهای استان تهران گفت: پیگیر این موضوع هستیم و انشالله انجام خواهد شد اما در شهرستان دماوند این موضوع با سرعت پایان خواهد گرفت.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران درباره ثبت گلزار شهدا و موضوع تخریب تمثال این گلزارها تصریح کرد: در موضوع ثبت با همکاری نهادهای مربوطه در حال ثبت ملی گلزار شهدا هستیم و در موضوع تخریب هم تخریب آنچنانی نبوده اما تخریب کلی وجود نداشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا