سارقان اماکن خصوصی و منزل با 26 فقره سرقت در دام پلیس دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی و منزل و اعتراف به 26 فقره سرقت در مناطق گیلاوند و جابان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد حسن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در پی وقوع افزایش سرقت اماکن خصوصی و منزل به شیوه مشخص در حوزه منطقه گیلاوند و روستای جابان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ریاست و مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: عوامل پلیس آگاهی با همکاری عوامل انتظامی پاسگاه با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و بررسی‌های همه جانبه و اشرافیت کامل در سطح حوزه موفق به شناسایی و دستگیری سارقان در یک عملیات غافلگیرانه در سطح روستای جابان شدند.

این مقام مسئول انتظامی گفت: پس از احراز هویت متهمان مشخص گردید یکی از متهمان عضو اصلی باند دستگیر شده سارقان پکیج و شیرآلات حوزه بوده و دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشد.

محمدی ادامه داد: پس از انجام بازجوئی‌های فنی و شگردهای خاص پلیسی به عمل آمده متهمان به 26 فقره سرقت اماکن خصوصی (ویلا) و منزل در سطح روستای جابان و گیلاوند اعتراف کردند.

وی بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در خاتمه با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، گفت: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد تابلو را بلافاصله از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا