مدیرعامل شهرک‌های صنعتی شهرستان دماوند:

متخلفان در ساخت و ساز مجوزی برای شهرک صنعتی نخواهند گرفت/ واحدهای صنفی کارگاهی با داشتن شرایط در شهرک‌های صنعتی دماوند مستقر می‌شوند

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی شهرستان دماوند با بیان اینکه متخلفان در ساخت و ساز مجوزی برای ایجاد شهرک صنعتی نخواهند گرفت، گفت: واحدهای صنفی کارگاهی با داشتن شرایط در شهرک‌های صنعتی دماوند مستقر می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  آرش ظریف‌پور در ششمین نشست کارگروه رونق تولید شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان و تولید کننده قطعات شیرآلات بهداشتی اظهار داشت: متخلفان در ساخت و ساز مجوزی نخواهند گرفت و شهرک صنعتی مصوبه هیات دولت و وزیران را دارد و همچون شهرک‌های خودجوش و فاقد مجوز دیگر نیست.

وی افزود: صنایعی را می‌توانیم در شهرک‌های صنعتی مستقر کنیم که پاک هستند اما به دنبال این هستیم که برای مصوبه‌ای جهت واحدهای صنفی کارگاهی اقدام کنیم.

*صاحبان صنایع برای استقرار در شهرک شماره 2 دماوند مستلزم اخذ مجوز از محیط زیست و اداره صمت هستند

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی شهرستان دماوند گفت: صنایعی که در شهرک شماره 2 دماوند مستقر می‌شوند شامل صنایع شیمیایی، فلزی، الکترونیک، دارو و غذا، نساجی و تمامی صنایع دیگر است که فعالیت آنها تنها مستلزم اخذ مجوز از محیط زیست و اداره صنعت و معدن است.

ظریف پور ادامه داد: قیمت تمام شده برای شهرک‌های صنعتی بیش از متری 500 الی 600 میلیون تومان است که با همت مسئولان این رقم به متری 240 تا 250 تومان رساندیم که به صورت 30 درصد نقدی و مابقی تقسیطی است.

وی بیان کرد: پیگیری‌های متعدد باعث شد مکانی که 15 سال اجازه واگذاری نداشته است مجوز محیط زیستی برای فعالیت را اخذ کند.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی شهرستان دماوند ادامه داد: به دنبال اختصاص مکان مجزای دیگری هستیم که با پروانه کسب بتوان در شهرک فعالیت کرد، ظرفیت استقرار تمام صنایع در شهرک صنعتی امکان‌پذیر است حتی مکان تصفیه‌خانه در این مکان مشخص شده است،

ظریف پور اضافه کرد: واحدهای موجود را باید به رسمیت شناخت و شرایط فعالیت و ادامه تولید آنها را با اخذ مجوز محیط زیست باید فراهم کرد.

وی گفت: با اخذ مجوزها بین پنج تا هفت هزار نفر در شهرک صنعتی مشغول به کار خواهند شد که اتفاق مثبتی در حوزه کار شهرستان دماوند خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا