در نشست ستاد دهه فجر شهرداری دماوند مطرح شد؛

رونمایی از بانک ایده همزمان با ایام دهه فجر در دماوند/ برپایی بازارچه موقت با هدف حمایت از کارآفرینان دماوندی

ستاد دهه فجر شهرداری دماوند با پیش‌بینی برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و … با رویکرد حماسی، تبیین اندیشه‌های ناب شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، این ستاد برنامه‌های متنوعی همچون مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی، برگزاری مراسم جشن انقلاب، نورافشانی آسمان شهر در شب ۲۲ بهمن، دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نصب تندیس شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، فضاسازی و آذین‌بندی و انتشار ویژه نامه دهه فجر را پیش‌بینی نموده است.

همچنین در نظر دارد غرفه پسماند در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن را برپا و آیین تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده شهدای شهرداری دماوند را برگزار و بازارچه موقت با هدف حمایت از کارآفرینان را برپا کند.

عباس صفری، شهردار دماوند در این جلسه که با حضور اعضای ستاد در دفتر شهردار برگزار شد، با تاکید به برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: در این راستا شهرداری دماوند همچون سال‌های گذشته با برگزاری برنامه‌های متنوع در قالب فرهنگی و اجرایی با رویکرد حماسی و الگوی ارزشمندی همچون سردار سلیمانی برای هرچه بهتر برگزار شدن این حماسه ملی می‌کوشد.

وی به نوآوری در کارها، برنامه‌های دهه فجر و آذین‌بندی معابر سطح شهر در این ایام تاکید کرد و گفت: استفاده از اقدامات نوآورانه و خلاقانه در برنامه‌های فرهنگی همچون فعالیت‌های فرهنگی و هنری، بیان خدمات شهرداری در قالب تبلیغات و اطلاع‌رسانی و … در اولویت باشد.

صفری به افتتاح و کلنگ زنی برخی از پروژه‌های شهرداری اشاره و خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال چندین پروژه از سوی شهرداری به بهره‌برداری می‌رسد که لازم است در این مراسم به دیگر اقدامات صورت گرفته توسط این نهاد شهری در سطح شهر نیز اشاره شود.

هادی کرمانی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری دماوند نیز با اشاره به تشکیل کارگروه‌های ستاد دهه فجر شهرستان دماوند، گفت: علاوه بر عضویت شهرداری دماوند در تمامی کارگروه‌ها، کارگروه فضاسازی و مدیریت شهری نیز بر عهده این نهاد می‌باشد که در نظر داریم با توجه به حوادث اخیر در کشور، برنامه‌ها حول محور سردار شهید سلیمانی و حماسه‌های انقلاب و نظام برگزار شود.

وی به رونمایی از بانک ایده در این ایام خبر داد و گفت: این طرح با هدف مشارکت بیشتر شهروندان در فعالیت‌های مختلف شهرداری به ویژه فرهنگی و استفاده از توانایی و استعدادهای علاقه‌مندان این عرصه رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا