امام جمعه دماوند:

عاقبت حاکمان وابسته به غرب مانند صدام است/ رونق تولیدات کشاورزی و صنعتی منجر به رونق اقتصادی شهرستان دماوند می‌شود/ امنیت شغلی از مهم‌ترین نیازهای کارگران است

امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به اینکه عاقبت حاکمان وابسته به غرب مانند صدام است، گفت: با رونق تولیدات کشاورزی و صنعتی، شاهد رونق اقتصادی در شهرستان دماوند خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت السلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با بیان این که فقط حضرت ولی عصر (عج) می تواند عدالت کامل و واقعی را در جهان گسترش دهند، اظهار کرد: در زمان غیبت ما وظیفه داریم تا زمینه ظهور آن حضرت را فراهم کنیم و انقلاب اسلامی ما مقدمه این نهضت جهانی است.

وی افزود: هدف انقلاب ما حمایت از مظلومان است، ما باید مراقب باشیم از اهداف انقلاب دور نشویم.

امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با شرکت کنندگان مسابقات قرآنی گفت: سعی و تلاش جمهوری اسلامی ایران این است که راه قرآن را بپیماید در حالی که برخی کشورهای اسلامی منطقه که وابستگی به غرب دارند مانند ال سعود بر خلاف قرآن عمل می کنند، با طاغوت همدست می شوند و خون مسلمان ها را می ریزند.

فتاح دماوندی با اشاره به دخالت حاکمان عربستان در امور داخلی کشورها بیان کرد: در موضوع سودان حکام عربستان به دنبال مصادره انقلاب هستند و این کشور به همراهی برخی کشورها چون امارات قصد به قدرت رساندن نظامیان در این کشور را دارند تا تجربه مصر را دوباره تکرار کنند، آنها خوب می دانند اگر انقلاب مردم کشورهای اسلامی پیروز شود آتش خشم ملت مسلمان دامن آنها را خواهند گرفت.

وی ادامه داد: البته حاکمان این کشورها باید بدانند که عاقبت نوکران امریکا همیشه دلت و تحقیر است مانند اتفاقی که برای صدام افتاد، قرن ما قرن سقوط دیکتاتورها است.

امام جمعه دماوند با اشاره به این موضوع که هفته کار و کارگر در پیش است، گفت: کارگر ایرانی از محورهای اصلی تحقق شعار رونق تولید است و خداوند هم در قرآن کریم بر تلاش برای کسب روزی حلال برای خانواده به اندازه جهاد در راه خدا تاکید فرموده است؛ اما نباید این نکته را فراموش کرد که امنیت شغلی از مهم‌ترین نیازهای کارگران است.

فتاح دماوندی تصریح کرد: امنیت شغلی مهم است اما نباید این نکته را فراموش کرد که قوانین حمایتی از کارگران، کارفرماها و سرمایه‌گذاران باید در کنار هم مورد توجه قرار گیرد چرا که اگر سرمایه‌گذار یا کارفرما نباشد کارخانه ای برای کار کارگر وجود نخواهد داشت.

وی بیان کرد: با رونق تولیدات کشاورزی و صنعتی، شاهد رونق اقتصادی در شهرستان دماوند خواهیم بود؛ البته مسوولان شهرستان در این زمینه گام های خوبی را برداشته اند.

امام جمعه دماوند با اشاره به کمک مردم شهرستان دماوند به مردم مناطق سیل زده گفت: ما باید طرح هر مسجد یک خانه را به الگویی برای مشارکت جمعی در بلایایی طبیعی تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا