روستای مهرآباد رودهن باید تبدیل به شهر شود

roudehen sharدهیار روستای مهرآباد رودهن گفت: روستای مهرآباد رودهن با توجه به واگذاری مسکن های مهر و سر ریز شدن موجی عظیم از جمعیت در این منطقه قابلیت تبدیل به شهر را دارد.

به گزارش تارود، بهادر مهدیخانی در باره وضعیت روستای مهراباد گفت : روستای مهراباد با قرار گرفتن در حریم شهر رودهن در بخش های مختلف مانند درآمد زایی و مدیریت منطقه بخاطر عدم برخورداری از حریم مشخص مشکلات و کمبود های زیادی دارد .

دهیار روستای مهرآباد رودهن با تاکید بر افزایش جمعیت در این منطقه بخاطر برخورداری از فضایی بکر جغرافیایی و آب و هوایی مطبوع ، مهراباد را در مسیر رشد و توسعه و بهره مندی از برچسب شهر متوقف ساخته است و بستر را برای ایجاد خلاء های زیر ساختی در این منطقه فراهم ساخته است .

مهدیخانی با اشاره به ساختار و محتوای اجرای طرح تفضیلی در روستای مهرآباد رودهن ، اضافه کرد : عبور جاده گاز از میان روستای مهرآباد با 200 متر حریم در دو سوی آن و ایجاد 800 متر حریم حریم از ورودی این روستا تا بلوار اصلی از معایب طرح تفضیلی در این منطقه به حساب می آید .

دهیار روستای مهراباد رودهن در خاتمه اظهار داشت : اجرای طرح تفضیلی و طرح جامع روستائی نباید به ساختار روستاها ضربه وارد کند و برای خروج از این فضا تبدیل روستای مهرآباد به شهر ضرورت دارد .

گفتني است: با تبدیل مهرآباد به شهر که تا حدودی هم در دستور کار مسئولان شهرستانی قرار گرفته است تعداد شهرهای تحت پوشش رودهن به سه شهر خواهد رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران رودهن

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا