دیدار مسئولان با امام جمعه سابق و جدید رودهن

حضور مسئولین رودهن در دفتر امام جمعه رودهنمسئولین رودهن با امام جمعه سابق رودهن دیدار و  از زحمات وی قدردانی نمودند.

به گزارش تارود، در این دیدار رضا طاهر خانی بخشدار رودهن از زحمات و تلاش های شبانه روزی و سه ساله حجت الاسلام توسلی تقدیر و تشکر نمود و از درگاه ایزد منان برای این عالم فرزانه آرزوی موفقیت نمود.

وی گفت: در طول سه سالی که حجت الاسلام توسلی امام جمعه رودهن و پردیس بودند برکات و نعمات زیادی نصیب بخش رودهن گردید که هیچگاه از یاد مردم و مسئولان بخشی نخواهد رفت.

همچنین امام جمعه سابق رودهن، حجت الاسلام و المسلمین توسلی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولان بخش رودهن اظهار داشت: تمام روستاهایی که در بخش رودهن وجود دارند، هر کدام سهمی در دوران دفاع مقدس و پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته‌ اند.

به گزارش تارود، حجت‌ الاسلام حسین توسلی با بیان اینکه سه سال است که به عنوان امام جمعه بخش رودهن فعالیت می‌کردم، افزود: قبل از بنده، دو امام جمعه دیگر به صورت مشترک با شهرهای اطراف در این امر خدمات‌رسانی می‌کردند.

وی با بیان اینکه محل اقامه نخستین نماز جمعه در بومهن بوده است، افزود: این نماز گاهی با تشخیص امام جمعه به صورت سیار اقامه می‌شد و چندین بار نماز جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی در بخش رودهن برپا شد.

امام جمعه پردیس و سابق رودهن تصریح کرد: در هنگام ورود به بخش لازم است که شناختی نسبت به منطقه و مردم پیدا و فرصت‌ها را شناسایی کنیم؛ بالأخره کسی که در جایگاهی معرفی می‌شود، تا زمانی که شناختی نسبت به کار و منطقه خود پیدا نکند، نمی‌تواند مسئولیت‌های خویش را به خوبی انجام دهد.

توسلی با اشاره به بررسی‌ها و شناخت خود نسبت به بخش رودهن خاطرنشان کرد: رودهن به لحاظ سابقه جامعه مدنی و شهری بودن، نزدیک به شهر تبریز است؛ در سال 1342 شهرداری رودهن هم‌زمان با شهرداری تبریز تأسیس شد و این نشان می‌دهد که سابقه مردم این بخش بسیار با ارزش و روشن است.

وی با اشاره به شهر آبعلی که در کنار رودهن قرار گرفته است، ادامه داد: آبعلی گرچه جمعیت بسیار کمی دارد، اما کارها در آنجا از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و مردم با اصالتی دارد و آنها ارتباط خوبی با علما برقرار کردند.

امام جمعه پردیس و سابق رودهن با بیان اینکه تمام روستاهایی که در بخش رودهن وجود دارند، هر کدام سهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند، گفت: از این رو، شهدا و ایثارگران زیادی از روستاهای بخش رودهن در طول هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند.

توسلی با بیان اینکه شاخص‌ترین و الگو‌ترین آن‌ها روستای «جبر» است که 38 شهید گلگون‌کفن را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، تصریح کرد: سجادیان پدر چهار شهید گرانقدر در بخش رودهن بسیار شناخته شده و حتی در استان تهران نمونه است.

وی با بیان اینکه مسئولان بخش رودهن افرادی مؤمن و با اعتقاد هستند، بیان داشت: آن‌ها عملکرد ارزش‌مندی را در بخش رودهن داشتند و خدمت خوبی به مردم کرده‌اند.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه رضا طاهرخانی بخشدار رودهن از شاخص‌ترین این مسئولان به حساب می‌آید، اظهار داشت: طاهرخانی نیروی بسیار با ارزش و عنصری معتقد است که کار مدیریتی را به خوبی انجام می‌‌دهد و حضور وی انسجام بیشتری در میان مسئولان و کارمندان به وجود آورده است.

به گزارش تارود  مسئولان رودهن در ادامه در دفتر امام جمعه مستقل رودهن حضور یافتند و ورود پر خیر و برکت این عالم بزرگوار را به این منطقه تبریک گفتند.

طاهرخانی دردیدار با حضرت حجت الاسلام والمسلیمن مدیح امام جمعه جدید رودهن گفت: به لطف خداوند متعال یکی از آرزوی دیرینه شهروندان رودهنی برآورده شد و امروز شاهد حضور دائمی نماینده ولی فقیه در سطح بخش هستیم و این اتفاق بزرگ را به فال نیک می گیریم.

وی افزود: تمامی دستگاه های اجرایی، نظارتی و خدماتی سطح بخش رودهن با توام توان و قوا در جهت حمایت از دفتر امامت محترم جمعه وبرگزاری نماز جمعه تلاش خواهند نمود و از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

در ادامه حضرت حجت الاسلام و المسلیمن مدیح امام جمعه جدید رودهن با اشاره به اینکه علاقه شدید من به انقلاب اسلامی موجب شد تا سمت امام جمعه بودن را بپذیرم گفت: امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر و با اتحاد و همدلی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مستحکم نمودن پایگاه نماز جمعه در سطح بخش دست یابیم.

امام جمعه رودهن افزود: همانطور که در خطبه های اولین نماز جمعه رودهن گفته بودم توسعه و تقویت زیرساخت‏های نهاد نماز جمعه، کمک به توسعه و پیشرفت شهر و مناطق تابعه در راستای چشم‏انداز 20 ساله نظام، تعامل و همکاری با مسئولان و توجه ویژه به جوانان و استفاده از آنها در کارها از برنامه های کاری من در مدت سه سال فعالیت درشهر و بخش رودهن خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا