دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی با اعتراف به ۱۳ فقره سرقت در مهرآباد رودهن

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی و اعتراف به 13 فقره سرقت در مهرآباد رودهن خبر داد.

سرهنگ محمد حسن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی به شیوه مشخص در روستای مهرآباد ، موضوع به طور ویژه در دستور کار ریاست و ماموران تجسس کلانتری 16 مهرآباد این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام مسئول انتظامی افزود: عوامل کلانتری 16 مهرآباد با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه و اشرافیت کامل بر سطح شهر موفق به شناسایی و دستگیری سارق مزبور حین سرقت و کشف آلات جرم مذکور در سطح روستا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: پس از احراز هویت متهم مشخص گردید نامبرده از اتباع خارجی و دارای سابقه ارتکاب جرم می باشد.

محمدی ادامه داد: پس از انجام بازجوئی های فنی و شگردهای خاص پلیسی به عمل آمده متهم به 13 فقره سرقت اماکن خصوصی (ویلا) در سطح روستای مهرآباد اعتراف کرد.

وی بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در خاتمه با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است، افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد تابلو را بلافاصله از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا