رئیس شورای اسلامی شهر دماوند:

مبنای غلطی از گذشته در اداره امور مالیاتی دماوند برای درآمد اصناف قرار داده‌اند/ شهروندان و کسبه خواستار بازنگری در مالیات اصناف دماوند هستند

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند با بیان اینکه مبنای غلطی از گذشته در اداره امور مالیاتی دماوند برای درآمد اصناف قرار داده‌اند، گفت: شهروندان و کسبه خواستار بازنگری در مالیات اصناف دماوند هستند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مصطفی آقایی در اولین نشست کمیته حقوق شهروندی شهرستان دماوند که با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: یک مبنای از گذشته به غلط در اداره امور مالیاتی شهرستان دماوند برای اصناف قرار داده‌اند، امروز کاسب در شهرستان دماوند به طور میانگین روزانه هشت ساعت کاسبی می‌کند و این زمان نیز واقعاً با رکود کامل روبرو است.

وی افزود: شهروندان و کسبه خواستار بازنگری در مالیات اصناف دماوند هستند و ضرورت دارد بررسی و استعلام‌ها صورت گیرد.

*کاسب برای ارتزاق روزانه‌اش نیز با مشکل مواجه است/ کسبه دماوند توان پرداخت مالیات را ندارد/ اکثریت کسبه با مراجعه به شورای اسلامی شهر دماوند از عدم توانایی در پرداخت مالیات شکایت دارند

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند بیان کرد: کاسب برای ارتزاق روزانه‌اش نیز با مشکل مواجه است و توان پرداخت مالیات را ندارد و همه ما مسئول این کسبه هستیم.

آقایی افزود: اکثریت کسبه قریب به اتفاق مراجعه کنندگان به شورای اسلامی شهر دماوند از عدم توانایی در پرداخت مالیات شکایت دارند.

*فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر بر مشکل کاسبان دماوند اضافه کرده است/ فروشگاه‌های زنجیره‌ای تا 12 شب فعالیت می‌کنند، اما بازار شهر دماوند ساعت هشت شب تعطیل است

رئیس شورای اسلامی شهر دماوند گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سطح شهر بر مشکل کاسبان دماوند افزوده‌اند، فروشگاه‌ها تا 12 شب فعالیت می‌کنند، اما بازار شهر دماوند ساعت هشت شب تعطیل است پس اصناف چه مالیاتی را پرداخت می‌کنند؟

آقایی گفت: از مسئولان درخواست می‌شود به فکر کسبه‌ها باشند و از وضعیت اشتغال آنها بازدید کنند، متأسفانه ترددی در خیابان‌ها را شاهد نیستیم که از کسبه‌ها خریداری شود.

وی تاکید کرد: درست است که مالیات چرخ مملکت را می‌چرخاند اما کسی که توانمند است و باید مالیات بدهد، در پرداخت آن کوتاهی می‌کند و مالیات نمی‌پردازد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا