خشکسالی رودهن را تهدید می کند

423423432رئیس اداره آبفای رودهن گفت : با توجه به کاهش ذخائر آبی در شرق استان تهران و رودهن به عنوان یکی از شهر های پایتخت در این منطقه خطر خشکسالی را در آینده احساس می کند.

به گزارش تارود، مهران همتی درباره زیر ساخت های شهر رودهن در حوزه مسکن مهر تست شبکه های آبرسانی و توزیع را در این منطقه از سیاست های کاری اداره آبفای رودهن برشمرد و گفت : اداره آبفای شهر رودهن دو هزار انشعاب را در این منطقه وصل كرده است.

وی تصریح کرد : بازسازی شبکه های فرسوده و اصلاح نواقص موجود در سیستم آبرسانی و رفع مشکلات و کمبود های مسکن مهر از دیگر اقدامات این اداره محسوب می شود.

رئیس اداره آبفای شهر رودهن با اشاره به معضل کم آبی و کاهش ذخائر آبی در شمال شرق تهران، اضافه کرد : بروز خشک سالی در آینده یک تهدیدی برای رودهن و شمال شرق پایتخت است.

همتی شکستن فشار در برخی مناطق رودهن را یکی از راهکار های برخورد با معضل قطع آب در این منطقه دانست و ابراز داشت: فشار را در برخی مناطق شهر رودهن در ارتفاعات کم کرده و در بخش هایی هم نقاطی را کور کردیم تا در تامین آب شهروندان مشکلی ایجاد نشود.

رئیس اداره آبفای رودهن در خاتمه اظهار داشت : سیاست های کاری اداره آبفای رودهن در راستای آبرسانی به مناطق مختلف شهر در راستای آبرسانی مطلوب در زمان بحران به شهروندان رودهنی است و تا جایی که امکان دارد از پرداختن به اقدام جیره بندی خودداری خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران رودهن

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا