اگر مصیبت خرید رای توسط کاندیدای با سابقه تکرار شود، هیات اجرایی و شورای نگهبان باید پاسخگو باشند/ کاندیداهایی که رای خریدند، رد صلاحیت شوند

امام جمعه دماوند با بیان اینکه اگر مصیبت خرید رای توسط کاندیدای با سابقه تکرار شود، هیات اجرایی و شورای نگهبان باید پاسخگو باشند، گفت: کاندیداهایی که رای خریدند، رد صلاحیت شوند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دماوند ضمن اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: بنابر فرموده امام راحل حوزه و دانشگاه باید مستقل باشند و از همه جهات وابسته نباشند.

وی افزود: دانشجویی که با بودجه و پول مملکت تحصیل کرده و متخصص شده، خود را خدمتگزار کشور و مردم می‌داند.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه طلاب و دانشجویان باید برای استقلال کشور قدم بردارند، گفت: بیانیه گم دوم انقلاب، بهترین الگو برای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه است.

فتاح دماوندی تاکید داشت: محورهای هفت گانه بیانه گام دوم را حوزویان و دانشگاهیان باید تبیین و محقق کنند.

وی با بیان اینکه بدعهدی غرب در عمل به تعهدات خود در برجام است، بیان کرد: آمریکا و اروپا می‌خواهند ایران را از فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای باز دارند و هیچ امتیازی به راین ندهند.

امام جمعه دماوند افزود: غربی‌ها برای فریب ایران سرابی بنام اینستکس «یک ابزار ویژه مالی است که در ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ توسط آلمان، فرانسه و بریتانیا، برای تسهیل تجارت غیر دلاری با ایران ایجاد شد» را مطرح کرده‌اند، ولی به آن هم عمل نمی‌کنند.

فتاح دماوندی تصریح کرد: هم‌اکنون بیش از ۱۶ هزار نفر در کشور برای نامزدی انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کرده‌اند و هیات‌های اجرایی باید با دقت و مطابق قانون عمل کنند تا حق کسی ضایع نشود.

وی گفت: از هیات اجرایی و شورای نگهبان دماوند تقاضا داریم کسانی که در دوره‌های قبل رأی خریدند را رد صلاحیت کنند و اگر این موضوع توسط کاندیداهای سابقه‌دار تکرار شود، هیات اجرایی و شورای نگهبان باید پاسخگوی ظلم و گناه تأیید صلاحیت این افراد باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا