رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دماوند:

حمایت و کمک۸۵۰ نفر حامی از ۱۸۴ یتیم و فرزند محسنین در دماوند/ ۳۰۰ حامی ایتام در دماوند همزمان با ماه مبارک رمضان جذب شدند/ جذب ۵۵۰ حامی در دماوند طی سال‌های گذشته

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دماوند گفت: امسال همزمان با ماه مبارک رمضان ۳۰۰ حامی ایتام و محسنین در این شهرستان جذب شدند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی شعبانی در گفت‌وگویی اظهار داشت: با توجه به جذب ۵۵۰ حامی در سال های گذشته اکنون تعداد این حامیان به ۸۵۰ نفر برای حمایت و کمک به ۱۸۴ یتیم و فرزند محسنین در شهرستان دماوند رسیده است.

وی با بیان اینکه از بین ۳۰ طرح مشارکتی این نهاد، طرح محسنین و ایتام به عنوان برجسته ترین طرح ها محسوب می شود، خاطرنشان کرد: در این طرح بیش از آثار مادی به آثار معنوی توجه شده و از دستاوردهای بی نظیری نیز برخوردار بوده است.

شعبانی اضافه کرد: با توجه به مخارج بالای معیشتی و پایین بودن میزان برخی دریافتی ها لازم است چند حامی سرپرستی یک کودک یتیم را برعهده گیرند.

این مقام مسئول ادامه داد: افراد نوعدوست و داوطلب شهرستان دماوند می توانند به منظور حمایت از کودکان نیازمند و ثبت نام به این نهاد مراجعه و با پرداخت ماهانه حداقل ۵۰ هزار تومان به آسایش و رفاه همنوعان خود کمک کنند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا