رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند:

حدود 20 الی 30 درصد گرانی در چند ماه آینده به تبع افزایش نرخ بنزین پیش‌‌بینی می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: حدود 20 الی 30 درصد گرانی در چند ماه آینده به تبع افزایش نرخ بنزین پیش‌‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،  آرش آقاجان احمدی در نشست بررسی شرایط اقتصادی پس از افزایش قیمت بنزین در فرمانداری دماوند اظهار داشت:  اظهار داشت: برای رفع تنش‌های بازار، کارکنان ستادی برای رصد به بازار جهت بازرسی اعزام شده‌اند و بعدازظهرها و ایام تعطیل نیز رصد بازار صورت می‌گیرد.

وی افزود: اگر در حال حاضر گرانی چندانی در دماوند شاهد نیستیم به دلیل این است که از کسبه‌های خوبی برخورداریم؛ نه اینکه سودجو و فرصت طلب نداریم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند عنوان کرد: سودجویانی در میان شهروندان هستند و به واسطه این سودجویان هر روز جریمه‌های مختلفی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

آقاجان احمدی تصریح کرد: مهار صد درصدی گرانی صرفا توسط یک دستگاه غیرممکن و محال است و در حال حاضر تنها می‌توانیم گران‌فروشی را کنترل کنیم و هیچ نقشی در گرانی نداریم.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شود حداقل 20 الی 30 درصد گرانی در چند ماه آینده به تبع افزایش نرخ بنزین داشته باشیم و تابعی از علم اقتصاد است و جهانی می‌باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند تصریح کرد: فقط می‌توانیم با گران‌فروشی برخورد کنیم و از افزایش نرخ‌ها جلوگیری کنیم و اگر دستورالعمل دیگری واصل شود با گرانی نیز برخورد می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا