امام جمعه دماوند:

حادثه مدرسه فیضیه ماهیت دینی ضد حکومت پهلوی را آشکار کرد/ فرماندار دماوند با توجه شعار رونق تولید برای رفع موانع تولید اقدامات فوری و جدید انجام دهد

امام جمعه دماوند با بیان اینکه حادثه مدرسه فیضیه ماهیت دینی ضد حکومت پهلوی را آشکار کرد، گفت: فرماندار شهرستان دماوند با توجه شعار رونق تولید برای رفع موانع تولید اقدامات فوری و جدید انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام و السملمین کاظم فتاح دماوندی در نخستین خطبه‌های نماز جمعه سال 98 در جمع نمازگزاران شهر دماوند ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید با اشاره به سالروز تهاجم مزدوران رژیم سفاک پهلوی به مدرسه فیضیه قم اظهار کرد: در این حادثه که همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) عده کثیری از روحانیون و طلاب مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

وی افزود: واقعه فیضیه نقطه عطف و آغازی برای پیروزی انقلاب به محوریت امام خمینی (ره) و پیروزی از فرمان‌های ایشان بر مبنای تعالیم اسلام ناب محمدی و مبارزه با طاغوت زمان این حادثه صف گروه‌های مبارزات دینی و غیردینی را جدا کرد.

امام جمعه دماوند در ادامه گفت: حادثه مدرسه فیضیه ماهیت دینی ضد حکومت پهلوی را آشکار کرد و به جایگاه مبارزاتی امام خمینی (ره) محوریت بخشید.

فتاح دماوندی با اشاره به برکات تأسیس حوزه علمیه قم توسط آیت‌الله شیخ عبدالکریم حائری در سال 1301، گفت: در این حوزه‌های علمیه همچون امام راحل و مقام معظم رهبری تربیت شدند که این افراد امروز افتخار اسلام، تشیع و پرچم‌دار انقلاب هستند.

*مردم به رهبر آگاه و زمان شناس و شجاع، مدیر و مدبر نیاز دارند/ ادارات مربوطه برای تولید در سطح شهرستان دماوند فراخوان و کارگروه‌های قوی تشکیل دهند

وی تأکید کرد: مردم به رهبر آگاه و زمان‌شناس و شجاع، مدیر و مدبر نیاز دارند تا راه را از چاه برای آنها بشناساند و در این میان علمایی باشند تا اصول و فروع دین اسلام را خوب تشخیص دهد.

فتاح دماوندی با اشاره به اینکه امسال بازهم برای حمایت از اقتصاد ملی شعار رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است: گفت: در شهرستان دماوند از فرماندار تقاضا داریم برای رفع موانع تولید اقدامات فوری و جدید انجام دهند.

وی تصریح کرد: ادارات مربوطه باید برای تولید در سطح شهرستان دماوند فراخوان داده و کارگروه‌های قوی و فعال تشکیل دهند و ماهانه خروجی و نتیجه اقدامات را گزارش به مردم کنند.

*واحدهای غیرفعال در شهرک‌های صنعتی دماوند باید اقدام به تخلیه شود/ مسئولان در رفع مشکلات کشاورزان و باغداران دماوند اقدامات اساسی کنند

امام جمعه دماوند بیان کرد: شهرک‌های صنعتی شهرستان دماوند باید فعال شوند و واحدهای غیرفعال باید اقدام به تخلیه شهرک صنعتی بکنند و آن واحدها به کسانی تحویل داده شود که آماده کار و تولید هستند.

فتاح دماوندی عنوان کرد: همچنین از در دیگر درخواست‌هایی که از مسئولان مربوطه داریم مشکلات کشاورزان و باغداران را بررسی و مرتفع کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا