حضور مدیران رودهن در روستاها همزمان با هفته دولت

reza taherkhani

بخشدار رودهن گفت: به مناسبت هفته دولت فردا مدیران بخش به تمامی روستاها می‌روند و از نزدیک با مردم دیدار و به مشکلات آنها رسیدگی می‌کنند.

به گزارش تارود، رضا طاهرخانی  ضمن تبریک هفته دولت درباره برنامه‌های بخشداری رودهن در این هفته اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای هفته دولت از جمله دو اسوه علم و تقوا شهید رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: هفته دولت، هفته اقتدار و پیروزی دولتی است که حمایت و پشتیبانی میلیون‌ها نفر مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی را دارد.

طاهرخانی بیان داشت: دولت‌هایی که تا امروز روی کار آمدند در مسیر شهید رجایی حرکت کرده‌اند و همه دولت‌ها برخاسته از مردم هستند و از هیچ کوششی برای خدمت‌رسانی دریغ نخواهند کرد. همراهی ملت با دولت از اقتدار دولت محسوب می‌شود.

بخشدار رودهن گفت: با روی کار آمدن دولت یازدهم و در رأس آن ریاست جمهوری دکتر روحانی با خط و مشی اعتدال و استفاده از همه توان‌ها و پتانسیل‌ها با اعتماد مردم گام‌‌های مثبتی را برداشته‌اند.

وی گفت: در بخش رودهن به مناسبت هفته دولت طرح‌ها و پروژه‌هایی در دست افتتاح است. در طول یک سال گذشته در رودهن اقدامات خوبی صورت گرفته است و در بحث روستایی بهسازی و آسفالت روستاها و ارائه خدمات رفاهی همچون آب، برق و گاز به روستاها انجام شده است.

طاهرخانی یادآور شد: منطقه رودهن پتانسیل خوبی در بخش گردشگری دارد و دولت نیز در یک سال گذشته برنامه‌هایی برای جذب سرمایه‌گذار در منطقه توریستی و گردشگری رودهن داشته است.

بخشدار رودهن گفت: به مناسبت هفته دولت فردا مدیران بخش به تمامی روستاها می‌روند و از نزدیک با مردم دیدار و به مشکلات آنها رسیدگی می‌کنند.

وی گفت: در نماز جمعه نیز تمامی مسئولین حضور خواهند داشت و پس از نماز با مردم دیدار می‌کنند و دستورات لازم برای حل مشکلات آنها صادر می‌شود.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا