شهردار دماوند:

حریم رودخانه های شهر دماوند با توجه به خسارت سیل سال 67 نیاز به ساماندهی دارد/ دستگاه‌های خدمات‌رسان ارباب رجوع خود را جهت تامین اعتبار به شهرداری دماوند ارجاع ندهد/ جهت اصلاح و تعریض جاده مشاء محدوده چشمه اعلاء در انتظار پاسخ مکاتبات راهداری هستیم

شهردار دماوند با بیان اینکه حریم رودخانه های شهر دماوند با توجه به خسارت سیل سال 67 نیاز به ساماندهی دارد، گفت: جهت اصلاح و تعریض قسمتی از جاده مشاء محدوده چشمه اعلاء در انتظار پاسخ مکاتبات راهداری هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، عباس صفری در نخستین نشست شورای اداری شهرستان دماوند در سالن جلسات فرمانداری با حضور جمعی از مسئولان اظهار کرد: حریم رودخانه‌های شهر دماوند با توجه به خسارت وحشتناک سیل سال 67 و گذر دو رودخانه تاررود و مشکیجه نیاز به ساماندهی دارد تا شاهد مشکلی در مواقع بحرانی نباشیم و وظیفه اصلی برعهده وزارت نیرو است.

وی افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسان وظیفه ذاتی خود را برعهده نهادهای دیگر نگذارند و ارباب رجوع که به این ادارات مراجعه می‌کنند را جهت تامین اعتبار به ما ارجاع ندهند.

*جابجایی پلیس‌راه دماوند – فیروزکوه نیاز به تعیین و تکلیف دارد/ سرقت بی‌شمار دریچه‌های کانال آب در بلوار آیت الله خامنه‌ای گیلاوند

شهردار دماوند ادامه داد: جابجایی پلیس‌راه دماوند – فیروزکوه نیاز به تعیین و تکلیف دارد و می‌توانیم با این اقدام سیما و منظر خوبی را در ورودی شهر ایجاد کنیم و مدت زیادی از این موضوع گذشته است.

صفری با بیان اینکه حفاظت از اموال عمومی وظیفه کلیه ارگان و نهاد دولتی است، گفت: گاهی اوقات شاهد سرقت دریچه‌های کانال آب و کابل‌های برق که به این نوع اقدامات به اصطلاح خسارت خصمانه می‌گوییم.

وی بیان کرد: در بلوار آیت‌الله خامنه‌ای دریچه‌ای حدود یک متر ارتفاع دارد و احتمال سقوط شهروند در آن وجود دارد و بار چهارم و پنجم است که شهرداری نسبت به ترمیم دریچه‌ها اقدام می‌کند و نیاز به مراقب بیشتر دارد چراکه باعث جان شهروندی را تهدید می‌کند.

*جهت اصلاح و تعریض قسمتی از جاده مشاء محدوده چشمه اعلاء در انتظار پاسخ مکاتبات راهداری هستیم/ مابقی سگ‌های بلا صاحب در شهر دماوند خارج از زاد و ولد طیبعی منطقه هستند/ نظارت مبادی ورودی و خروجی شهر دماوند جهت جلوگیری از وارد کردن سگ‌های بلا صاحب توسط افراد ناشناس انجام گیرد

شهردار دماوند تاکید کرد: برنامه‌ریزی جهت اصلاح و تعریض قسمتی از جاده مشاء محدوده چشمه اعلاء در دست اقدام است و با توجه به اینکه جاده تحویل راهداری می‌باشد مکاتبات صورت گرفته اما تاکنون جوای داده نشده است.

صفری با بیان اینکه شهروندان در انتظار امینت و خدمات هستند، گفت: ماهانه حدود 350 قلاده جمع‌آوری توسط شهرداری دماوند جمع‌آوری شده و مابقی سگ‌ها نشان‌دار و خارج از زاد و ولد طبیعی منطقه هستند که با توجه به این موضوع باید مبادی ورودی خروجی شهر نظارت شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا