رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه خبر داد؛

ثبت‌نام ۴۳ داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه/ ۱۴ نفر در پنجمین روز ثبت‌نام اعلام کاندیداتوری کردند

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از ثبت‌نام ۴۳ داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه این شهرستان‌ها خبر داد و گفت: ۱۴ نفر در پنجمین روز ثبت‌نام در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه اعلام کاندیداتوری کردند.

مجید صفری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در پنج روز گذشته، ۴۳ داوطلب با حضور در فرمانداری دماوند و وزارت کشور برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه ثبت‌نام کردند.

وی افزود: امروز در پنجمین روز نیز، شاهد ثبت‌نام ۱۴ داوطلب انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه بودیم.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه عنوان کرد: یک نفر از ثبت‌نام‌کنندگان امروز خانم و ۲۰ درصد از داوطلبان دارای سابقه ایثارگری بودند.

صفری بیان کرد: در خصوص ترکیب سنی ثبت‌نام‌کنندگان امروز، یک نفر بین ۳۰ تا ۳۵، یک نفر بین ۳۶ تا ۴۰، سه نفر بین ۴۱ تا ۴۵، پنج نفر بین ۴۶ تا ۵۰، یک نفر بین ۵۱ تا ۵۵، یک نفر بین ۵۶ تا ۶۰ و یک نفر بین ۶۱ تا ۶۵ سال سن داشتند.

وی تصریح کرد: دو نفر از ثبت‌نام‌کنندگان امروز سابقه نمایندگی و چهار نفر سابقه داوطلبی در ادوار گذشته انتخابات را در کارنامه خود داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا