لزوم احداث پارکینگ طبقاتی در شهر رودهن

ali akbar arshadiرئیس شورای اسلامی شهر رودهن گفت : تامین اعتبار برای احداث پارکینگ طبقاتی در شهر رودهن در قالب مشارکت نیز می تواند وزنه ای سنگین برای رفع معضل ترافیک و نبود مکان مناسبی برای پارک خودرو ها و جمع آوری آنها از حاشیه خیابان اصلی است.

به گزارش تارود، علی اکبر ارشدی  در مورد سیاست های کاری شورای اسلامی شهر رودهن گفت : شورای اسلامی رودهن طبق برنامه ریزی های بعمل آمده و تقسیم بندی های صورت گرفته ، تکمیل پروژه های نیمه کاره عمرانی سال 92 را در اولویت سیاست های کاری خود قرار داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن با اشاره به مشکلات حمل و نقل در شهر رودهن و گره های ترافیکی در این منطقه، تصریح کرد: پیش بینی احداث راه های محلی در دو نقطه از شهر یکی از راهکار های کاهش حجم ترافیک در شهر رودهن است.

ارشدی لکه گیری آسفالت معابر در سه نقطه از شهر با انجام زیر سازی های لازم به ویژه به سمت بلوار نور را از اقدامات موثر در راستای بازگشایی گره های ترافیکی برشمرد و اضافه کرد: احداث دیوار حائل در برخی معابر عمومی شهر، احداث پل ماشین رو و عابر پیاده در بستر رودخانه سادات محله از دیگر برنامه های شورای اسلامی شهر رودهن محسوب می شود .

عضو شورای اسلامی شهر رودهن در خاتمه اظهار داشت: تامین اعتبار برای احداث پارکینگ طبقاتی در شهر رودهن در قالب مشارکت نیز می تواند وزنه ای سنگین برای رفع معضل ترافیک و نبود مکان مناسبی برای پارک خودرو ها و جمع آوری آنها از حاشیه خیابان اصلی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران رودهن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا