دادستان شهرستان دماوند:

خوش‌نشین‌ها نباید در روند فعالیت تولیدکنندگان صنعتگر دماوند اخلالی ایجاد کنند/ هیچ مسئولی حق ندارد، کوچکترین دست‌اندازی برای تولید ایجاد کند/ بسیاری از صنعتگران دماوند به علت عدم حمایت دستگاه‌های حاکمیتی تعطیل کرده‌اند

دادستان شهرستان دماوند با بیان اینکه خوش‌نشین‌ها نباید در روند فعالیت تولیدکنندگان صنعتگر اخلالی ایجاد کنند، گفت: هیچ مسئولی حق ندارد، کوچکترین دست‌اندازی برای تولید ایجاد کند و بسیاری از صنعتگران دماوند به علت عدم حمایت دستگاه‌های حاکمیتی تعطیل کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حسن ابراهیمی بسابی در نشست بررسی مسائل شهرک‌های صنعتی شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار داشت: اظهار داشت: بسیاری از جلسات و اقدامات عملی در راستای رونق تولید و اجرای فرمان حکومتی مقام معظم رهبری کارگشا باشد، انشالله از این پس گام‌های عملی برداشته شود و آنچه که در سال‌های گذشته جدی گرفته نشد امسال باید دستگاه قضایی و دادستان به عنوان مدعی عموم به دنبال اجرایی شدن فرمان حکومتی مقام معظم رهبری باشد.

وی ادامه داد: نتیجه آنچه که در سال‌های گذشته رقم خورد نیمه کاره ماندن تولیدات، تعدیل نیرو و به تعطیلی رسیدن کارخانجات بود.

دادستان شهرستان دماوند گفت: با بررسی فعالیت کارخانه‌ها و کارگاه‌ها عمده مشکلات آنها مشخص می‌شود و تا کنون عدم حمایت حاکمیتی باعث شده تاتولید کننده فعالیت خود را تعطیل و نیروهای خود را تعدیل کرده و به نظام، جامعه و اشتغال ضربه وارد کند.

ابراهیمی بسابی خاطرنشان کرد: دادستانی در حد توان در حوزه عملوارد شده و دستورات قضایی لازم را تاکنون صادر کرده و از ین پس نیز پیگیر خواهد بود.

وی تاکید کرد: از تمام دستگاه‌های حاکمیتی، خدماتی و شهرک‌های صنعتی و مدیریت این شهرک‌ها خواهشمندیم به صورت عملی وارد کار شوند، چرا که امسال باید آثار این فرمان حکومتی را در جامعه و در بین مردم شاهد باشیم و نباید در قالب یک شعار باقی بماند.

دادستان شهرستان دماوند گفت: در راستای رفع موانع تولید در کارگروه‌ها و جلسات تشکیل شده دادستانی نیز حضور پیدا کرده در کارگاه ها مشکلاتی مشاهده شد که برگرفته از خدمات حاکمیتی و حمایت‌های حکومتی می‌باشد.

ابراهیمی بسابی بیان داشت: هیچ مسئول حکومتی و حاکمیتی اجازه ندارد کوچکترین دست‌اندازی برای تولید ایجاد کند، تمامی ادارات و نهادهای خدماتی موظف‌اند تا در این راستا حرکت کنند، اگر بنا به دلایلی مشکلی از سمت این دستگاه‌ها ایجاد شود باید حتماً با ستاد رونق تولید هماهنگی انجام گیرد.

وی افزود: اداره برق، آب و گاز باید به صورت اختصاصی وارد عمل شده و به طور مثال باید به صورت خاص رشته برق از منبع وارد شهرک‌های صنعتی شود تا خوش‌نشین‌ها که به صورت قانونی یا غیر قانونی خدمات گرفته‌اند خللی در تولید ایجاد نکنند.

*واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی باید به گونه‌ای باشد که سوء استفاده‌ای جهت بهره‌برداری شخصی انجام نگیرد

دادستان شهرستان دماوند تاکید کرد: شهرک‌های صنعتی باید قراردادهایی تنظیم کنند تا از بابت سودجویی، زمین به شخصی تحویل داده نشود و تعهدات لازم مرحله به مرحله اخذ شده و هر جا که از طرف تولید کننده و سرمایه گذار کوتاهی شد سریعاً قرارداد فسخ شود و در اختیار سرمایه‌گذاری که قصد فعالیت دارد قرار بگیرد.

ابراهیمی بسابی در خاتمه افزود: در بازدیدهای صورت گرفته عنوان شد که در صورت سو استفاده از این موقعیت و امتیاز، بهره‌برداری شخصی از آن و عدم ایجاد رونق در تولید ملی با افراد برخورد جدی خواهد شد و قراردادشان فسخ می‌گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا