مدیر امور تعاون استان تهران:

رصد مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر دماوند در دستور کار است

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: رصد مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر در شهرستان دماوند دستور کار است.

کمال عبادزاده در نشست بازآفرینی شهری و شورای مسکن شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در راستای سیاست‌های دولت در رابطه با مسکن مهر، از طریق اداره کل رفاه و استانداری دستگاه‌های متولی پیگیر موضوع هستند و اداره تعاون نیز به این مسئله ورود پیدا کرده است.

وی افزود: در مجموعه فرمانداری شهرستان دماوند نیز در خصوص مسئله مسکن مهر جلساتی برگزار شده و سیاست‌هایی نیز ابلاغ شده و قرار بر این است با شورای تأمین مسکن این شهرستان نیز جلساتی برگزار گردد.

این مقام مسئول گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران پیگیر است و طبق دستور دولت مبنی بر تعیین تکلیف مسکن مهر تا پایان سال جاری اداره تعاون نیز مسائل مربوط به مسکن مهر را رصد می‌کند.

عبادزاده خاطرنشان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان، مدیران تعاونی و اتحادیه و همچنین مجموعه فرمانداری نیز پیگیر این موضوع هستند.

وی تاکید کرد: در رابطه با تعیین تکلیف، مدیران تعاونی‌ها و برگزاری مجامع و در صورت انحلال رسیدگی به وضعیت تسویه آنها را پیگیر هستیم و رصد می‌کنیم قرار بر این است که ما بین اداره کل و شهرستان دماوند هماهنگی نیز در خصوص انجام گیرد.

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: از طریق اداره کل و شهرستان دماوند این مسائل را رصد می‌کنیم و طبق مصوبات گزارش‌های 10 روزه را مسئولین ارائه خواهند داد و اداره تعاون نیز از طریق شورای مسکن استانداری پیگیر خواهد بود.

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران بیان داشت: در جهت توسعه عمران شهرستان دماوند بر اساس مزیت‌های نسبی اقتصادی منطقه، توسعه روستایی و تعاونی بوم‌گردی و گردشگری جلساتی با فرمانداری تشکیل شده است تا از ظرفیت مردمی استفاده کرده و برای مردم فرصت اشتغال ایجاد شود و شهروندان نیز بتوانند در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا