برگزاری نخستین نشست تشکیل مجمع مشورتی بانوان در دماوند

مشاور بانوان و امور خانواده فرماندار دماوند از تشکیل مجمع مشورتی بانوان در این شهرستان خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این مجمع، افزایش روحیه مطالبه‌گری و اعتماد به نفس بانوان در جهت حضور مؤثر در فعالیت‌های اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، صحابه قربانی در نخستین نشست تشکیل مجمع مشورتی بانوان اظهار کرد: با توجه به این که نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند، تصمیم گرفتیم که با توجه به گستردگی فعالیت در حوزه بانوان، مجمع مشورتی بانوان را در شهرستان دماوند ایجاد کنیم.

وی افزود: اعضای این مجمع در اولین مرحله از میان بانوان مؤثر در ادارات و یا فعالین اجتماعی در شهرستان دماوند انتخاب شدند، علاوه بر این اعضا می‌توانند بانوان مؤثر در روند اجتماعی در حوزه بانوان را به این مجمع معرفی کنند.

مشاور بانوان و امور خانواده فرماندار دماوند ادامه داد: هدف ما این است که با استفاده از مجمع مشورتی بانوان، روحیه مطالبه‌گری و اعتماد به نفس آنها را در جهت حضور مؤثر در فعالیت‌های اجتماعی افزایش دهیم.

قربانی اظهار داشت: با توجه به پیش‌رو بودن انتخابات، امیدواریم که تشکیل مجمع مشورتی بانوان در این زمینه نیز مؤثر واقع شده و شاهد مشارکت مؤثر بانوان در این خصوص باشیم.

وی تصریح کرد: دغدغه اصلی ما این است که مجمع مشورتی بانوان، اتاق فکری برای فرماندار دماوند در حوزه بانوان بوده و این موضوع، آغازی برای به وقوع پیوستن ۳۰ درصد سهمیه بانوان در پست‌های مدیریتی که دولت تدبیر و امید وعده آن را داده است، باشد.

مشاور بانوان و امور خانواده دماوند گفت: در این نشست نظریات اعضا بیان شد و در هفته جاری، به دنبال ثبت این مجمع با تشکیل هیئت موسس، تنظیم اساس‌نامه و بازخوانی و برطرف کردن موارد موجود در اساس نامه و تطبیق آن با شرایط شهرستان دماوند هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا