گلایه ورزشکاران رشته تیراندازی دماوند نسبت به تعطیلی سالن تیراندازی بعثت/ هیچ‌گونه حمایتی برای راه‌اندازی مجدد سالن تیراندازی و تشکیل تیم تیراندازی دماوند صورت نگرفت

ورزشکاران رشته تیراندازی شهرستان دماوند نسبت به تعطیلی سالن تیراندازی بعثت واقع در سالن ورزشی شهدای امامیه دماوند گله‌مندند.

امیر حسین شرفی، مربی رشته تیراندازی 10 متر در شهرستان دماوند در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود در رابطه با تعطیلی سالن تیراندازی بعثت واقع در سالن ورزشی شهدای امامیه دماوند گفت: برای ادامه فعالیت این سالن تیراندازی حمایتی صورت نگرفت و سالن تیراندازی را از ما باز پس گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه سالن تیراندازی به مدت دو ماه خالی مانده و این مدت، زماننتیجه‌گیری ورزشکاران ما بود، گفت: قرار بود تیم تیراندازی شهرستان دماوند را تشکیل دهیم اما متأسفانه هیچ حمایتی نشد و سالن از ما گرفته شد، بعد از آن نیز هیچ کمکی برای حفظ ورزشکاران صورت نگرفت.

مربی رشته تیراندازی 10 متر در شهرستان دماوند ادامه داد: بسیاری ازعلاقه‌مندان به تیراندازی ثبت‌نام کرده و منتظر نتیجه مسابقات بودند، اما مسئولان مربوطه امکانات و حتی راهکار دیگری در در اختیار ما قرار نمی‌دهند.

وی ادامه داد: حدود 15 نفر عضو ثابت در رشته تیراندازی هستند و حالا از این تعداد پنج نفر در تهران تمرین می‌کنند و بار هزینه‌ها و مشکلات ایاب و ذهاب را بر دوش می‌کشند که فشار بسیاری را به آنها وارد کرده است.

مربی رشته تیراندازی 10 متر در شهرستان دماوند گفت: نه راه رفت داریم و نه راه برگشت، زیرا اعضا تجهیزات لازم را تهیه کرده بودند در حالی که ما نیاز به سالن داریم.

شرفی اضافه کرد: تا حصول نتیجه زمان کمی باقی مانده بود و با اعضای تیم ملی تمرین می‌کردیم، در واقع سطح ورزشکاران ما به تیم ملی رسیده بود اما متأسفانه از آنها حمایتی صورت نگرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا