رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند:

تخصیص اعتبار لازم برای احداث خانه جوان در دماوند/ قول راه و شهرسازی جهت اختصاص یک قطعه زمین در پشت پلیس‌راه دماوند برای احداث خانه جوان/ همه دستگاه‌های مربوطه نباید منتظر باشند که اداره ورزش به تنهایی برای جوانان اقداماتی کند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از تخصیص اعتبار لازم برای احداث خانه جوان و قول راه و شهرسازی جهت اختصاص یک قطعه زمین در پشت پلیس‌راه دماوند برای احداث خانه جوان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا مقدم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند در ششمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: شهرستان دماوند از ظرفیت‌های خوبی در رابطه با جوانان برخوردار است و می‌تواند برنامه‌های خوبی در این زمینه داشته باشد.

وی افزود: همه دستگاه‌ها با جوانان در ارتباطند و نباید منتظر ماند کهاداره ورزش و جوانان به تنهایی چه اقداماتی می‌کند زیرا نمی‌توان تمامی جوانان را تحت پوشش قرار داد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند بیان کرد: همه دستگاه‌ها در اوقات فراغت برنامه‌هایی دارند اما متأسفانه فقط آموزش و پرورش رودهن، شهرداری کیلان و سازمان میراث فرهنگی به ما گزارش دادند. خانه جوان شهردار قول داد که مکانی در اختیار این قرار دهد که طی بازدید مناسب خانه جوان نبود و فضا مناسب نبود اگر انجام می‌دادیم اعتبارات آن از بین می‌رفت. گرچه شهرداری هنوز موفق نشده مکان را در اختیار قرار دهند.

مقدم گفت: در اداره ورزش و جوانان سالن و دفتری در اختیار امور جوانان است و اگر بتوانیم برای احداث خانه جوان زمینی در شهرستان دماوند با متراژ حداقل هزار متر در اختیار داشته باشیم اعتبار لازم از طریق وزارت ورزش تخصیص داده می‌شود و می‌توان ساختمانی درشان جوانان دماوند احداث کنیم.

وی در پایان این نشست از قول مساعدت مسئولان راه و شهرسازی شهرستان دماوند از اختصاص یک قطعه زمین بر مبنای طرح و اعتبار در پشت پلیس‌راه با کاربری ورزشی جهت احداث خانه جوان خبر داد و گفت: امیدواریم با همکاری مسئولان، روند کاری در جهت تحقق این موضوع به نتیجه برسد.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا