راه اندازی ایستگاه پمپاژ در منطقه شهید چمران رودهن

mehran hematiرئیس آبفای رودهن  از راه اندازی ایستگاه پمپاژ در منطقه شهید چمران با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد خبرداد .

به گزارش تارود، مهران همتی در مورد وضعیت شهر رودهن گفت: با توجه به گرمای هوا و افزایش نمودار مصرف آب توسط مردم در این منطقه اقداماتی در راستای کاهش فشار آب در رودهن جهت برخورد با قطعی آب و بروز مشکلاتی برای ساکنین این منطقه انجام شده است.

رئیس آبفای رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد: نصب شش دستگاه فشار شکن در سطح شهر و ایجاد هزار و 500 شبکه آب رسانی از دیگر اقدامات اداره آبفا در برخورد با کم آبی و تامین منابع لازم برای خدمات دهی مطلوب به ساکنین منطقه است.

همتی با تاکید بر اینکه در جریان تاسیس شبکه های آب رسانی هدف بازسازی شبکه های فرسوده نبوده است، اضافه کرد: نقاط کور را در سیستم آب رسانی در این منطقه شناسایی کردیم و با آبداری کردن شبکه ها دنبال رفع معضلات موجود می باشیم در خیابان دکتر حسابی آب رسانی را با تانکر انجام می دهیم.

رئیس آبفای رودهن از راه اندازی ایستگاه پمپاژ در منطقه شهید چمران با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد خبرداد و با تاکید بر لزوم کنترل آب ورودی از جاجرود و پردیس به سمت رودهن، اظهارداشت: با یک برنامه ریزی درست و کارشناسی از آب این مناطق در تامین آب رودهن نهایت بهره و استفاده را خواهیم برد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا