رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند:

اختصاص بیش از 500 تن قیر یارانه‌ای برای بهسازی معابر روستایی دماوند/ سال گذشته ۵۰۰ جلد سند شهری و روستایی در شهرستان دماوند صادر شده است

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از اختصاص بیش از 500 تن قیر یارانه‌ای برای پروژه‌های بهسازی معابر روستایی این شهرستان خبر داد.

محسن حاجی عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد:  پروژه اجرای آسفالت و بهسازی معابر روستای‌های شهرستان دماوند از محل قیر یارانه‌ای با همکاری دهیاری‌ها در حال انجام می‌باشد.

وی افزود: تاکنون حدود 534 تن قیر یارانه‌ای برای پروژه‌های بهسازی معابر روکش آسفالت روستایی به متراژ 48 هزار متر مربع در روستاهای اوچونک، جورد، مهرآباد و آیینه‌ورزان اختصاص یافته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در صورت تزریق اعتبار برای روستاهای کلاک، زره در، مشهد، یدره و بولان که تاکنون از اعتبار اجرای طرح هادی بهره نبرده‌اند و روستاهایی که در حاشیه رودخانه قرار دارند همچون هویر و دهنار که باید گازرسانی شوند، در اولویت هستند.

وی بیان داشت: برنامه تهیه طرح هادی را به دستور نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان دماوند در روستاهای اسلام‌آباد، کاجان، جابان، حصار و چند روستای دیگر در بخش رودهن در دستور کار است.

*شهرستان دماوند در زمینه صدور سند روستایی جزء شهرستان‌های برتر استان تهران است

حاجی عزیزی گفت: دماوند در زمینه صدور سند روستایی نیز در سطح استان تهران جزء شهرستان‌های برتر بوده و امسال نیز در بحث روستایی و شهرهای کمتر از ۲۵۰ هزار نفر جز برترین‌ها خواهیم بود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند در پایان عنوان کرد: طی سال ۹۷ حدود ۵۰۰ جلد سند شهری و روستایی صادر شده و برای سال جاری نیز برآوردها حکایت از صدور ۲۵۰ سند دیگر دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا