رئیس اداره برق شهرستان دماوند:

وجود 2 هزار کیلومتر شبکه برق ۲۰ کیلو ولت و فشار ضعیف در دماوند/ بهسازی ۱۳ کیلومتر شبکه برق دماوند در سال 98 اجرایی می‌شود

رئیس اداره برق شهرستان دماوند با بیان اینکه 2 هزار کیلومتر شبکه ۲۰ کیلو ولت و فشار ضعیف در این شهرستان وجود دارد، گفت: ۱۳ کیلومتر شبکه برق دماوند در سال 98 بهسازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، بهزاد صبوری در خصوص اجرای طرح جهادی بهسازی شبکه برق دماوند در سال 98، اظهار کرد: در راستای پایداری شبکه ۲۰ کیلوولت و جلوگیری از قطعی و خاموشی‌های احتمالی و همچنین در راستای رفاه بیشتر حال شهروندان، طرح جهادی بهسازی شبکه برق را با وجود بارش‌های اخیر آغاز نمودیم.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف تعویض مقره، کنسول، تنظیم فلش سیم و … اجرا می‌شود، بیان کرد: امسال با توجه به سهمیه تخصیص یافته از سوی شرکت به شهرستان که ۱۳ کیلومتر می‌باشد، طی ۲۰ روز اخیر بیش از ۶ کیلومتر اجرا شده است و ۷ کیلومتر باقی مانده نیز انجام خواهد شد.

*فعالیت 15 اکیپ با تمامی امکانات و ماشین آلات در مناطق دماوند و گیلاوند/ بهسازی بیش از ۲۰ کیلومتر شبکه برق دماوند در طرح جهادی سال 97

این مقام مسئول با بیان اینکه هم‌اکنون پنج اکیپ با تمامی امکانات و ماشین‌آلات در منطقه دماوند و بیش از ۱۰ اکیپ در منطقه گیلاوند حضور دارد، خاطرنشان کرد: در این طرح مواد اولیه توسط اداره برق و اجرا توسط پیمانکار انجام می‌شود.

صبوری با بیان اینکه اجرای این طرح را در مناطق صعب‌العبور در دستور کار قرار داده‌ایم، گفت: شهرستان دماوند یک هزار کیلومتر شبکه ۲۰ کیلو ولت و یک هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف دارد که در سال گذشته توانستیم بیش از ۲۰ کیلومتر طرح جهادی اجرا کنیم و امسال نیز با توجه به اینکه شاهد درختان بسیار، طولانی بودن شبکه و سرقت بودیم، این مهم را از داخل شهر دماوند آغاز کردیم.

وی یکی از اهداف این طرح را پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه در شرایط بحرانی دانست و گفت: با توجه به احتمال وقوع هرگونه حوادث طبیعی و غیر طبیعی به ویژه در مناطق دور از دسترس و یا طولانی، این طرح اجرا می‌شود تا در صورت وقوع حادثه شاهد مشکلی نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا