رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند:

بلوار اصلی شهر آبسرد به پارکینگ مسکن مهر تبدیل شده است

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند گفت: بلوار اصلی شهر آبسرد به پارکینگ مسکن مهر تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمود نقیبی در پنجمین نشست شورای هماهنگی ترافیک شهرستان دماوند اظهار کرد: نیاز به کارشناسی و بازدید پلیس راهور از مسکن مهر وجود دارد چرا که جاده ترانزیتی است و وجود رمپ در کنار بلوار احساس می‌شود.

وی افزود: مسکن مهر در این مکان معضلات بسیاری را موجب شده و طی جلسات با مسئولان ذی‌ربط این مسائل در شورای شهرستان مطرح شده است.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند بیان کرد: در مسکن مهر پارکینگ ایجاد نشده و محوطه‌سازی صورت نگرفته است و بلوار به پارکینگ مسکن مهر تبدیل شده است، همچنین در راه ورودی و خروجی بین دو شهرستان و استان شاهد مشکلاتی هستیم.

نقیبی عنوان کرد: طرح ما در حال بازنگری است و باید این طرح در بازنگری مطرح شده و به کلی تصویب شود، طرح نیاز به ماده 5 ندارد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش و خدمات شهری آبسرد اقدام مثبت و خدمات بی‌نظیری در روزهای برفی داشته‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان دماوند تصریح کرد: جاده وادان و صالح‌آباد برف‌روبی شدند، اما گریدر را نتوانستیم خارج کنیم زیرا جاده باریک شده است تا کامیون وارد نشود.

وی گفت: باریک کردن جاده اشتباه است و در شرایط اضطراری کامیون آتش‌نشانی نمی‌تواند از این مسیر عبور کند و ضرورت دارد که نسبت به این موضوع فکری اندیشیده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا