امام جمعه شهرستان دماوند:

باید مواظب افراد تندرو جناح‌های سیاسی جهت چند قطبی نکردن جامعه باشیم/ انتخاب اصلح مردمی، خواسته رهبری و همه دلسوزان به انقلاب است

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه باید مواظب افراد تندرو جناح‌های سیاسی جهت چند قطبی نکردن جامعه باشیم، گفت: انتخاب اصلح مردمی، خواسته رهبری و همه دلسوزان به انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام و السملمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دماوند با اشاره به 16 آذرماه روز دانشجو و کشتار دانشجویان معترض به حضور آمریکائیان در دانشگاه تهران اظهار داشت: باید مواظب باشیم دشمن در دانشگاه نفوذ پیدا نکند و اگر نفوذ پیدا کند مراکز دانشگاهی فاسد خواهد شد.

وی افزود: به شرط درست عمل کردن کلیه سعادت مملکت به دست استاد، دانشجو، معلم و دانش‌آموزان است و 16 آذرماه یادآور جنبش دانشجویی، ضد استکباری و عدالت‌خواهی می‌باشد.

امام جمعه شهرستان دماوند بیان کرد: دانشجویان و اساتید فرهنگی ما باید خود را در میدان جنگ اقتصادی، فرهنگی ببینید و برای غلبه با دشمن تلاش کنند.

فتاح دماوندی ادامه داد: در مسئله برجام خسارت‌های زیادی دیدیم، ما به تعهدهای خود عمل کردیم و آنها به تعهدهای خود عمل نکردند که مثل پتکی بر سر ما فرود آمد که متأسفانه دشمن به آن اعتماد کردیم.

وی با بیان اینکه معاون سیاسی وزارت امور خارجه یک حرفه خنده‌دار می‌زند و می‌گوید اروپایی باید از خود گذشتی بیشتری نشان دهند و بعد رئیس جمهور هم از این موضوع قدردانی می‌کند.

امام جمعه شهرستان دماوند عنوان کرد: فرانسه سال‌هاست به گروهک تروریستی منافقین پناه داد و ما را به استفاده از مکانیسم ماشه تهدید کرده است.

فتاح دماوندی در ادامه گفت: کشورر فراموش نکنیم که این کشور بازیگر است در زمین دولت ترامپ نقش بازی می‌کند و نباید دوباره گول بخوریم.

وی با اشاره به تظاهرات گسترده در کشور فرانسه بیان کرد: فرانسه شعار مرگ بر آمریکا نمی‌گوید و تحریم نیست، اما با حال امام مردمش از تبعیض و گرسنگی رنج می‌برند.

امام جمعه شهرستان دماوند افزود: کشورهای پیشرفته و سرمایه‌دار هم مشکلات بزرگی دارند، چون نظام سرمایه‌داری اجازه عدالت اجتماعی را نمی‌دهد.

فتاح دماوندی با اشاره به اینکه ما و همه کشورهای مسلمان باید بیدار باشیم و تبعیت از ولایت و مرجعیت راه نجات ماست، گفت: مردم عراق باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند و جدایی از مرجعیت آغاز نابودی عراق می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه وحدت مسلمین و یکپارچگی کشورهای اسلامی خاری در چشم دشمنان استعمارگر و مستکبر است، گفت: در ایران بیشتر از همیشه نیازمند انسجام ملی و تبعیت از رهبری هستیم.

امام جمعه شهرستان دماوند تصریح کرد: انتخابات مهمی در پیش رو داریم و اگر مجلس ضعیف باشد، دولت آینده هم ضعیف می‌شود.

فتاح دماوندی عنوان کرد: شرکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس و اصلح مردمی، خواسته رهبری و همه دلسوزان به انقلاب است و باید مواظب باشیم برخی از افراد تندرو در جناح‌های سیاسی مختلف جامعه را چند قطبی نکنند.

وی گفت: برخی از گروه‌ها با هدف ضربه زدن به گروه دیگر اقداماتی می‌کنند، اما نتیجه‌اش ضربه به نظام اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا