فرماندار شهرستان دماوند:

لزوم توجه مسئولان نسبت به رفع مشکلات پیش‌روی باغداران و کشاورزان دماوند

فرماندار شهرستان دماوند نسبت به لزوم توجه مسئولان نسبت به رفع مشکلات پیش‌روی باغداران و کشاورزان این  شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در مراسم افتتاحیه هنرستان فنی و حرفه‌ای زینبیه دماوند با حضور معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: دماوند سومین شهرستان بزرگ استان تهران و شهر دماوند نیز به عنوان یکی از شهرهای نمونه گردشگری و یکی از بهترین مکان‌های زیستی کشور است.

وی افزود: انتظار می‌رود با توجه به موقعیت ویژه شهرستان، نسبت به حفظ اراضی این شهرستان کوشا باشیم.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: امسال به یاری خداوند و در راستای سیاست‌های دولت و پیگیری‌های مسئولان استان و شهرستان، شاهد اقدامات مثبتی در دماوند بودیم.

صفری ادامه داد: توسعه گردشگری، ایجاد مراکز تفریحی و بومگردی، توسعه در بخش‌های روستایی، فرهنگی، آموزشی، زیرساخت‌ها و تولیدات کشاورزی برخی از اقدامات مثبت دماوند هستند.

وی عنوان کرد: دماوند را باید پایتخت سیب نامگذاری کرد، توسعه مدیریت شده‌ی مراکز صنعتی و شکوفایی در حوزه‌های شهری و روستایی از دیگر زمینه‌های پیشرفت دماوند هستند.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: امید است با توجه مسئولان نسبت به رفع مشکلات پیش روی باغداران و کشاورزان دماوند و تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه و تکمیل امور زیرساختی گام بلندی در تحقق اهداف از پیش تعیین شده برداشته شود.

صفری گفت: شهرستان دماوند آینده تهران است و برای حفظ پایتخت ابتدا باید به دماوند رسیدگی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا