بهره برداری از مدرسه خیر ساز امام رضا(ع) مهرآباد رودهن

dsc05399بخشدار رودهن گفت: ظرف چند روز آینده این مدرسه خیرساز رودهن بطور صد در صد تکمیل و از ابتدای آبان ماه در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

به گزارش تارود، در این مراسم بخشدار رودهن گفت: مدرسه امام رضا (ع) توسط خیر محترم جناب آقای سینگیری در روستای مهرآباد احداث شده و هم اکنون مراحل پایانی خود را طی می کند.
رضا طاهر خانی پیشرفت فیزیکی این مدرسه را بیش از 97 درصد دانست و گفت: تنها عملیات محوطه سازی، نظافت و چیدمان لوازم آموزشی و اداری مانده که انشالله با همت مسئولان از جمله شهرداری رودهن و اداره آموزش و پرورش ظرف چند روز آینده این مدرسه بطور صد در صد تکمیل و از ابتدای آبان ماه در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: مدرسه امام رضا (ع) مهرآباد در 12 کلاس ، یک باب آزمایشگاه و یک باب نماز خانه در سه طبقه بنا شده که در اختیار دانش آموزان دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه قرار خواهد گرفت.
بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش رودهن اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیت در روستای مهر آباد و همچنین احداث بیش از چهار هزار و 500 واحد مسکن مهر در این منطقه نیار مبرم به واحدهای آموزشی دیگر در منطقه است که باید در دستور کار مسئولان آموزش و پرورش و همچنین خیرین محترم مدرسه ساز قرار گیرد.
وی همچنین از عملکرد اداره کل نوسازی مدارس استان تهران انتقاد کرد و گفت: قرار بود هشت باب مدرسه جهت رفع نیاز های آموزشی ساکنین در مسکن مهر مهرآباد توسط این اداره کل احداث شود ولی متاسفانه هنوز هیچ گونه اقدامی در این خصوص انجام نشده و مسئوان امر نیز به تعهدات قانونی خود عمل ننمودند.
طاهر خانی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خیر محترم جناب آقای سینگیری به جهت ساخت این مدرسه بزرگ در بخش رودهن گفت: مدرسه سازی از کار های بسیار بزرگ و دارای اجر و ثواب زیاد است چرا که مدرسه محل تعلیم و تربیت است و تعلیم و تربیت نیز نوعی عبادت محسوب می شود.
شایان ذکر است؛ در این مراسم امام جمعه رودهن، شهردار رودهن، رئیس آموزش و پرورش رودهن، جمعی از اعضای شورای آموزش و پرورش، و شورای اسلامی روستای مهرآباد نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا