بازدید مسئولان از ستاد خدمات سفر شهر رودهن

مسئولان شهر رودهن از ستاد نوروزی و پایگاه های خدمات سفر این شهر بازدید کردند.

dsc09622به گزارش تارود، بخشدار رودهن در حاشیه این بازدید گفت: رودهن دو سال متوالی عنوان دوم پرتردد ترین شهر کشور را به خود اختصاص داد که پیش بینی می شود این عنوان در نوروز 94 نیز تکرار شود.

رضا طاهر خانی افزود: همچنین در بحث اسکان مسافران نوروزی، رودهن با اسکان هشت هزار نفر، رتبه نخست استان تهران را در نوروز 93 کسب کرد که امیدواریم با همت اعضای ستاد و آموزش و پرورش منطقه بتوانیم مجددا از این عنوان دفاع کنیم.

وی گفت: پایگاه های خدماتی از جمله هلال احمر،پلیس راهنمایی و رانندگی و میراث فرهنگی در ابتدای شهر رودهن جهت ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی مستقر شده اند.

dsc09612بخشدار رودهن اظهار دشت: اورژانس، درمانگاه های شبانه روزی حضرت محمد(ص) و خاتم و همچنین مرکز جراحی نکو و داروخانه شبانه روزی این شهرنیز با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات پزشکی و درمانی آماده خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان به مسافران نیز می باشند.

طاهرخانی با بیان اینکه ستاد اصلی خدمات سفر در مرکز شهر و در پارک سردار جنگل مستقر شده است گفت: هفت مدرسه ابن سینا، شهید طالقانی، ارشاد، فرزانگان، تربیت، شهید بهشتی و حاج محمد ابراهیمی آبعلی با تمام امکانات و تجهیزات جهت اسکان مسافران نوروزی بویژه فرهنگیان آماده شده است که با هماهنگی با این ستاد در اختیار مسافران نوروزی نیز قرار خواهد گرفت.

انتهای/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا