بازدید بخشدار رودهن از پروژهای عمرانی روستای چناران

بخشدار رودهن از پروژه های در دست اقدام روستای چناران بازدید نمود.

chenaran (2)

به گزارش تارود، در این بازدید بخشدار رودهن از محل نصب ست ورزشی روستا  و همچنین محل احداث بوستان روستایی بازدید نمود و گفت: خوشبختانه روستای چناران از نظر مناظره طبیعی جایگاه  ویژه ایی دارد که می توان با استفاده از همین پتانسیل خوب نسبت به ایجاد فضاهای مناسب از جمله پارک ها و بوستان های تفریحی و محل استراحت مهمانان و مسافران عبوری با امکانات خوب و مجهز اقدام نمود.

وی به منطقه معروف به “چنار” در این روستا اشاره کرد و گفت: درخت چنار کهنسالی با قدمتی حدود  400 سال در یکی از مناطق زیبا و سرسبز این روستا قرار دارد که مورد توجه اهالی نیز می باشد و میتوان با برنامه ریزی صحیح  نسبت به بهسازی محیط پیرامون آن و تبدیل آن به یک مرکز تفریحی اقدام کرد.

 طاهر خانی در پایان افزود: خوشبختانه روستاهای بخش رودهن از طبیعت بکر و زیبایی به ویژه در فصول بهار و تابستان  برخوردارهستند که دهیاران و اعضای شورا های این روستا ها می توانند نسبت به جانمایی درست و بهسازی مناطق تعیین شده در روستا ها، محیطی جهت استفاده گردشگران و همچنین اهالی روستا ایجاد نمایند.

chenaran (1)

بخشدار رودهن گفت: ست ورزشی روستا نیز تحویل دهیاری و شورای اسلامی این روستا شده که می بایست بعد از جانمایی درست برای استفاده اهالی نصب شود.

 طاهرخانی افزود: خوشبختانه  اعتبارات خوبی به روستاهای سطح بخش رودهن اختصاص یافته که روستای چناران نیز مستثنا از این قضیه نیست.

وی اظهار داشت: در روستای چناران پروژه های خوبی از جمله جدول کاری و تعریض معبر با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال،  پروژه در دست احداث ساختمان دهیاری و شورای روستا با اعتباری بالغ بر پنج  میلیارد ریال، خرید یک دستگاه  خودوری  نیسان با اعتبار 350 میلیون ریال، خرید ست ورزشی  روستا با   125 میلیون ریال اعتبار،محصور کردن، تعرض جاده، جدول گذاری و محوطه سازی مزار روستا با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال و همچنین جابجایی تیر های برق در جاده ورودی روستا در جهت رفاه و آسایش اهالی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا