اولین گردهمایی مسئولان و اعضای ستاد نماز جمعه رودهن

اولین گردهمایی مسئولان و اعضای ستاد نماز جمعه بخش رودهن در محل مرکز مطالعات و تحقیقات شهرداری رودهن برگزار گردید.

به گزارش تارود، در این مراسم حجت الاسم صادقی رئیس ستاد نماز جمعه بخش رودهن گفت: کمتر از دو ماه از استقرار و استقلال ستاد نماز جمعه در رودهن می گذرد و خدا را شاکریم که تا به امروز حمایت های خوبی از سوی مسئولان و مردم صورت گرفته است.
وی افزود: فرصت بسیار خوب و مناسبی نصیب بخش رودهن شده که باید این فرصت را قدر بدانیم و در جهت استحکام و استمرار نماز جمعه در سطح بخش تلاش نماییم.
در ادامه طاهر خانی بخشدار رودهن با بیان اینکه نماز جمعه یکی از برکات اسلام و انقلاب است افزود: پیامبر گرامی اسلام در بدو ورود به مدینه در اولین اقدام دستور ساخت مصلی جهت اقامه نماز جمعه را صادر نمودند که این نشان از اهمیت موضوع دارد.
وی افزود: خوشبختانه تا به امروز استقبال خوب و چشمگیری از برپایی نماز جمعه در سطح بخش رودهن صورت گرفته ولی انتظارات از مردم به جهت حمایت از این فریضه الهی بیشتر است.
بخشدار رودهن گفت: خدا را شاکریم که فردی دانشمند،توانا، عالم و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به عنوان اولین امام جمعه مستقل بخش رودهن معرفی شدند که با 23 سال سابقه در این نهادمقدس باعث افتخار و سربلندی بخش رودهن محسوب می شوند.
طاهر خانی در ادامه اظهار داشت: باید در جهت پیشرفت ستاد نماز جمعه بخش رودهن از هر نظر با وحدت و همدلی تلاش کنیم.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلیمن محمدرضا مدیح امام جمعه رودهن گفت: ستاد نماز جمعه وظایف بسیاری بر عهده دارد که از مهمترین آنها می توان به برگزاری متمرکز نماز جمعه در هر هفته و نماز های عید سعید قربان،فطر و نماز ظهر عاشورا اشاره کرد.
وی گفت: ستاد نماز جمعه در بخش رودهن تشکیل شده و دارای ساختار و شرح وظایف خاصی است که تمامی مسئولان و معاونت های ستاد نماز جمعه در امور برادران و خواهران باید به نحو احسن وظایف و تکالیف محوله را انجام دهند.
امام جمعه رودهن با تقدیر و تشکر از بخشدار رودهن گفت: طی مدت خدمت در نقاط مختلف کشور مدیری به مسئولیت پذیری بخشدار رودهن ندیدم و به جرات می توان گفت یکی از بهنرین مدیران عالی دولت در سطح کشور می باشدکه در تمام امور از پشت کار و تلاش دوجندان برخوردار است.
وی در پایان گفت: تاکنون رودهن از پایگاه مردمی شورای اسلامی شهر و پایگاه دولتی بخشداری برخوردار بود که با استقرار نهاد نماز جمعه که زیر نظر مقام معظم رهبری است یک مثلث مهم و بزرگ را تشکیل داده است.
در پایان این مراسم مقرر گردید تا این گردهمایی با حضور تمامی اعضا و مسئولان، سالی دو یا سه بار در جهت پیشبرد اهداف نهاد نماز جمعه در بخش رودهن برگزار گردید.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا