فرماندار شهرستان دماوند:

اورژانس هوایی در دماوند مستقر می‌شود/ پیش‌بینی افزایش 10 تا 12 درصدی سفرهای نوروزی در دماوند/ ایستگاه‌های تاکسی دماوند در ایام عید به هیچ وجه خالی نباشند

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه اورژانس هوایی در این شهرستان مستقر می‌شود، گفت:  10 تا 12 درصدی افزایش سفرهای نوروزی در شهرستان دماوند پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در آخرین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دماوند ویژه نوروز ۹۸ اظهار کرد: شهرستان دماوند مهمان‌پذیر است و قطعاً در ایام عید باید منتظر مهمانان بسیاری بوده و پیش بینی‌های لازم را برای این مهم مدنظر قرار دهیم.

وی افزود: از ماه‌های قبل مقدمات و پیش بینی‌های لازم به عمل آمده و اتفاقات خوبی را در ارائه خدمات به مسافرین شاهد هستیم، آمادگی اصناف برای ارائه کالاهای ضروری، خدمات بهداشتی، امداد هوایی و جاده‌ای مواردی از اقدامات ستاد سفر است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: گرچه پیش‌بینی می‌شود 10 تا 12 درصد افزایش سفر نسبت به سال قبل داشته باشیم امیدواریم با هیچ‌گونه مشکلی مواجه نشویم، ستاد خدمات سفر و ستاد حوادث شهرستان 100 درصد آمادگی دارد.

صفری ادامه داد: در حوزه خدمات زیربنایی همچون آب، برق، حمل و نقل آمادگی کامل براساس دستورالعمل‌ها وجود دارد مخصوصاً در نقاط بحرانی و راه به دلیل کاهش تصادفات دستورالعمل‌هایی ابلاغ شده است.

وی گفت: در زمینه حمل و نقل دستورالعمل ابلاغ شده که ایستگاه‌های تاکسی در ایام عید به هیچ وجه خالی نباشند و به صورت شیفتی عمل شود و همچون دستگاه‌های دیگر خدمات‌رسانی به موقع صورت گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد: تمام شهرها آماده استقبال از مسافران نوروزی هستند و کل شهرستان مشکلی در پوشش امدادی ندارد.

صفری با بیان اینکه آنجا که احتمال برف و باران نیز می‌رود آمادگی‌های لازم برای این روزهای بارانی پیش‌بینی شده است.، گفت: بیان کرد: برای اسکان مسافران مدارس و اسکان‌های خصوصی را افزایش داده‌ایم حتی مساجد و حسینیه‌ها آمادگی لازم را برای مواقع اضطراری دارند.

وی با بیان اینکه امداد هوایی در ایام نوروز در شهرستان دماوند مستقر است، گفت: پد بالگرد هر ۵ شهر شهرستان امکان استقرار اورژانس هوایی وجود دارد و یک بالگرد به صورت مداوم در شهرستان مستقر می‌شود.

نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دماوند ویژه نوروز ۹۸ (2) نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دماوند ویژه نوروز ۹۸ (2) نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دماوند ویژه نوروز ۹۸ (2) نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دماوند ویژه نوروز ۹۸ (2)

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا