رئیس امور هماهنگی برگزاری انتخابات دماوند:

انتخابات نمونه بارز مردم‌سالاری دینی است

رئیس امور هماهنگی برگزاری انتخابات شهرستان دماوند گفت: انتخابات تجلی آرای مردم در نظام جمهوری اسلامی و نمونه بارز مردم‌سالاری دینی است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، شاهرخ جهاشاهی در نشست آموزشی اعضای شعب و نمایندگان فرماندار در شهرستان دماوند اظهار کرد: انتخابات تجلی آرای مردم در نظام جمهوری اسلامی و نمونه بارز مردم‌سالاری دینی است.

وی افزود: تاکنون نشست‌های آموزشی متعددی در راستای برگزاری انتخابات در شهرستان دماوند برگزار شد تا به این ترتیب از ظرفیت افراد استفاده کرده و انتخابات پرشوری داشته باشیم.

رئیس امور هماهنگی برگزاری انتخابات شهرستان دماوند ادامه داد: در دوره‌های گذشته، فرمانداری به عنوان مرکز اصلی برگزاری انتخابات و توزیع صندوق‌های رأی بود؛ اما در این دوره در حوزه مرکزی سه کانون اصلی تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: به این ترتیب تعداد ۸۲ شعبه در بخش مرکزی و ۴۰ شعبه در بخش رودهن فعالیت خواهند داشت که در مجموع، تعداد ۱۲۲ شعبه در شهرستان دماوند اقدام به اخذ رأی در روز دوم اسفندماه می‌کنند.

رئیس امور هماهنگی برگزاری انتخابات شهرستان دماوند گفت: در این راستا همایشی با حضور همه اعضا و نمایندگان فرماندار در راستای برگزاری انتخابات در محله قاضی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا