رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه:

ثبت‌نام ۲۹ داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه/ ۱۳ نفر در چهارمین روز ثبت‌نام اعلام کاندیداتوری کردند

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از ثبت‌نام ۲۹ داوطلب کاندیداتوری انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه این شهرستان‌ها خبر داد و گفت: ۱۳ نفر در چهارمین روز ثبت‌نام اعلام کاندیداتوری کردند.

مجید صفری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در چهار روز گذشته، ۲۹ داوطلب با حضور در فرمانداری دماوند و وزارت کشور برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه ثبت‌نام کردند.

وی افزود: امروز در چهارمین روز، شاهد ثبت‌نام ۷ داوطلب برای کاندیداتوری انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه در فرمانداری دماوند و ۶ داوطلب در وزارت کشور بودیم.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه  بیان کرد: چهار نفر از ثبت‌نام‌کنندگان امروز، خانم هستند و یک نفر نیز از طریق نرم‌افزار تلفن همراه وزارت کشور برای ثبت‌نام اقدام کرده است‌.

صفری ادامه داد: هیچ کدام از ثبت‌نام‌کنندگان امروز سابقه نمایندگی در ادوار گذشته را نداشتند، اما اغلب در انتخابات مختلف گذشته دارای سابقه داوطلبی بودند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۲۰ درصد از داوطلبان ثبت‌نامی سابقه ایثارگری داشتند و ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم تا شنبه ۱۶ آذرماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا