پیش‌بینی استقرار ۱۹۴ شعبه اخذ رای جهت برگزاری انتخابات مجلس در دماوند و فیروزکوه

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از پیش‌بینی استقرار ۱۹۴ شعبه اخذ رای جهت برگزاری انتخابات مجلس در این شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری در نشستی با مسئولان استانی اظهار داشت: طی برنامه‌ریزی از اردیبهشت‌ماه ۱۲، نشست مرتبط با انتخابات مجلس برگزار شده و ۹۱ مصوبه داشتیم که ۴۷ مصوبه اجرایی و ۴۴ مصوبه در دست اجراست.

وی افزود: سرور سیستم اتوماسیون اداری بازسازی شده و مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه گفت: مشکل فیبرنوری حل شده و فرمانداری شهرستان دماوند به فیبرنوری مجهز شد، بنابراین از جهت زیرساخت‌ها مشکلی نداریم.

صفری ادامه داد: ساختمان شماره ۲ نیمه کاره بود که امسال کامل شد تا سالن ثبت‌نام و همچنین وضعیت جهت نظارت و اجرایی و امکانات لازم متمرکز می‌شود تا هماهنگی‌ها راحت‌تر باشد.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه بیان کرد: در دوره قبل ۱۶۲ شعبه داشتیم که امسال ۳۶ شعبه یعنی ۲۰ درصد تقاضای افزایش داشتیم که در مجموع ۱۹۴ شعبه می‌شود و پیش بینی های لازم برای برگزاری انتخابات شده است.

صفری با بیان اینکه چهار نشست مشترک با فرمانداری شهرستان فیروزکوه و یک جلسه با فرمانداری پردیس برگزار شده است، گفت: آسیب شناسی دوره های قبل انجام و مشکلات احصا شده است تا انتخابات به شکل مطلوب برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا