بخشدار رودهن خبر داد؛

افتتاح کلانتری مهرآباد رودهن در هفته دولت/ ادارات مختلف در رودهن راه‌اندازی می‌شود

بخشدار رودهن از افتتاح کلانتری مهرآباد در هفته دولت خبر داد و گفت: ادارات مختلف در رودهن راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، مجید صفری به مناسبت هفته دولت در جمع شماری از مسؤولان رودهن، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید والامقام دولت، باهنر و رجایی اظهار کرد: خیلی از ادارات در بخش رودهن مستقر هستند و دنبال آن هستیم تا ادارات یا دفاتر نمایندگی‌های آن‌ها را در رودهن مستقر کنیم تا مردم بتوانند کارهای خود را در همین منطقه پیگیری کنند.

وی افزود: با تعامل و پیگیری موفق شدیم سه اداره در رودهن را مجدد راه‌اندازی کنیم و مردم جهت پیگیری کارهای خود که مربوط به این سه اداره است، دیگر نیازی به مهاجرت به مرکز شهرستان دماوند ندارند.

بخشدار رودهن تصریح کرد: اداره ثبت‌احوال، اداره راهداری رودهن و پردیس و کمیته امداد امام خمینی (ره) با کمک و حمایت تمام مسؤولان به‌خصوص نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه رودهن، فرماندار شهرستان دماوند و شهردار و رئیس سابق شورای اسلامی شهر رودهن آغاز به کار کردند.

بخشدار رودهن بیان داشت: با تلاش دهیاری و شورای اسلامی مهرآباد و با حمایت‌های آموزش و پرورش بخش رودهن، ساختار کلانتری مهرآباد ابلاغ شده است و در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

صفری افزود: با توجه به وضع جغرافیایی مهرآباد به‌خصوص در بحث مسکن مهر، با ایجاد کلانتری مهرآباد، مردم این منطقه در آرامش بیشتری به زندگی خود ادامه خواهند داد.

وی گفت: روزهای دوشنبه دیدار مردمی رؤسای ادارات است و مردم می‌توانند دوشنبه‌ها به ادارات مختلف مراجعه کنند و روزهای پنج‌شنبه هم دیدار مردمی در بخشداری داریم و از مردم خواهشمندیم با توجه به اینکه بهترین مسؤولان را در بخش رودهن داریم، انتقادات و پیشنهادها خود را مطرح کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا