افتتاح مخزن 2 هزار مترمکعبی شهید چمران رودهن

مخزن 2 هزار مترمکعبی شهید چمران شهر رودهن با حضور معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار تهران افتتاح شد.

makhzanab4

به گزارش تارود، مخزن دو هزار مترمکعبی شهید چمران بخش رودهن با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 810 میلیون تومان با حضور معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار تهران، فرماندار شهرستان دماوند و معاونانش، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران و جمعی از مدیران واحدهای امور بهره‌برداری شرق تهران و ادارات شهرستان دماوند و بخش رودهن افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در آیین افتتاح این مخزن در شهر رودهن با بیان اینکه خوشبختانه در سال جاری به خوبی از سد مشکلات عبور کردیم، اظهار داشت: با توجه به اینکه برای سال 94 پیش‌بینی می‌شود که در تأمین آب با مشکلاتی روبه‌رو شویم، آینده‌‌نگری‌هایی در نظر گرفتیم.

مجتبی صفدری با تأکید بر اینکه امیدواریم تا پایان سال جاری بخشی از طرح‌های آبفای شرق استان تهران را آماده کنیم، افزود: از هفته گذشته توانستیم آب‌گیری سد لتیان که تأمین‌کننده آب‌ شرب شهرهای پردیس، بومهن و رودهن است را به مدار بهره‌برداری وارد کنیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری تصفیه‌خانه‌ای با ظرفیت 500 لیتر در ثانیه برای بهره‌مندی این سه شهر افتتاح شده است، تصریح کرد: درصدد هستیم که خط انتقال دوم به پردیس، بومهن و پردیس را انجام دهیم و به زودی احداث یک تصفیه‌خانه 500 لیتر در ثانیه اضطراری را نیز آغاز خواهیم کرد.

makhzanab2

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران با اشاره به اینکه با وجود این طرح‌ها خود را برای فصل تابستان سال آینده آماده می‌کنیم، بیان کرد: طراحی مخزن دو هزار مترمکعبی شهید چمران رودهن از سال 89 به همراه یک ایستگاه پمپاژ برای تأمین تعادل فشار و توزیع مناسب آب در شهر رودهن آغاز شده است.

صفدری با بیان اینکه در کنار این پروژه، پروژه‌های دیگری باید تا فرا رسیدن تابستان سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرند، ادامه داد: خوشبختانه احداث مخزن پونا به پایان رسیده و نصب تجهیزات آن در حال انجام است.

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا