امام جمعه دماوند:

امیدواری مردم از اقدام انقلابی دستگاه قضایی در اعدام اخلال گران بازار ارز و سکه/ تا کی قوه قضاییه باید بار بی‌دقتی و سوء تدبیرهای سایر نهادها را به دوش بکشد/ حل مشکلات با وحدت همه جانبه مسلمین و بسیج محقق می‌شود

امام جمعه دماوند از امیدواری مردم از اقدام انقلابی دستگاه قضایی در اعدام اخلال گران بازار ارز و سکه خبر داد و گفت: تا کی قوه قضاییه باید بار بی‌دقتی و سوء تدبیرهای سایر نهادها را به دوش بکشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) با اشاره به در به فرا رسیدن هفته‌های بسیج و وحدت اظهار داشت: ایده و ابتکار اعلام هفته وحدت و تأسیس بسیج هر دو توسط امام راحل عظیم الشان انجام گرفت.

وی افزود: امروز حل مشکلات جهان اسلام با وحدت همه جانبه مسلمین و بسیج همه قوا محقق می‌شود.

امام جمعه دماوند گفت: بسیجی واقعی کسی است که ایمان و عمل صالح را به هم می‌آمیزد و دغدغه مند و مسئولیت‌پذیر است.

فتاح دماوندی گفت: همچنین بسیجی باید آرمان‌گرا و واقع بین، تکلیف‌گرا، دشمن‌شناس و دشمن‌شکن، منظم و قانون‌مدار باشد.

وی ادامه داد: بسیجی باید هنگام جنگ و صلح برای دفاع از اسلام و مسلمین و عمل به وظیفه همیشه در خط مقدم خدمت مخلصانه داشته باشد.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه بسیج مورد نظر امام راحل بسیج مستضعفین علیه مستکبرین در سراسر عالم بوده است، گفت: امام راحل در این خصوص تأکید داشتند باید به هم بپیوندند و ریشه فساد را در کشورهای خود قطع کنند.

فتاح دماوندی بیان کرد: سلامت و صلح جهان بسته به انقراض مستکبرین است و تا این سلطه‌طلبان بی‌فرهنگ در زمین هستند مستضعفین به ارث خود که خدای تعالی به آنها عنایت فرموده است نمی‌رسند.

وی با اشاره به خبر اعدام دو اخلال‌گر بازار ارز و سکه گفت: این عمل مردم را به انقلابی بودن دستگاه‌های قضایی امیدوار کرده است اما متأسفانه تا کی قوه قضاییه باید بار بی‌دقتی و سوء تدبیرهای سایر نهادها را به دوش بکشد.

امام جمعه دماوند گفت: مردم ضمن تشکر از اقدام قاطع دستگاه قضایی کشور منتظر برخورد با کسانی هستند که با تصمیمات غلط خودشان زمینه را برای به وجود آمدن چنین فسادهای بزرگی فراهم کردند.

فتاح دماوندی گفت: باید عملکرد برخی مسئولان بانک مرکزی برای مردم روشن شود و امروز نوبت محاکمه مدیران زمینه‌ساز فساد است و باید با کسانی که زمینه‌ساز کاهش ارزش پول ملی شدند برخورد گردد.

*به وقف‌های جدیدی در زمینه بهداشت و درمان نیازمندیم

وی با اشاره به قرار داشتن در دهه وقف و تأکید بر اینکه عملکرد صحیح اداره اوقاف و امور خیریه موجب جلب اطمینان و ترویج فرهنگ وقف می‌شود، گفت: اما امروز به وقف‌های جدیدی در زمینه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، کمک به نیازمندان و ترویج دین به شیوه‌های جدید نیازمندیم.

امام جمعه دماوند عنوان کرد: چه خوب است که همه ما در مورد اختصاص سهمی از ثلث اموال برای وقف و امور خیریه عمل کنیم.

فتاح دماوندی ضمن عرض تبریک هفته کتاب و کتاب‌خوانی گفت: همچنین از کتابداران و کتاب‌خوانان و همه کسانی که برای ترویج فرهنگ مطالعه در این شهرستان زحمت می‌کشند تشکر کنیم.

وی در پایان تاکید کرد: همه ما در قبال نویسندگان شهرستانی مسئولیم و باید از آنها حمایت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا