امام جمعه دماوند؛

وحدت هیئت‌های مذهبی شهرستان دماوند در مشهد مقدس با شور خاصی همراه بود/ شکست آمریکا در به صفر رساندن فروش نفت ایران

امام جمعه دماوند با اشاره به وحدت هیئت‌های مذهبی شهرستان دماوند در مشهد مقدس، گفت: ناکامی آمریکا در به صفر رساندن فروش نفت ایران و اعتراف آمریکا به ناکامی سعودی‌ها در یمن از مهم‌ترین تحولات منطقه هفته گذشته بود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در هفته‌های گذشته شاهد تغییر تیم اقتصادی دولت بودیم که یکی از مطالبات مهم مردم مهار نقدینگی و تورم و جلوگیری از نوسان قیمت ارز و طلا در بازار است که این عوامل در کنترل قیمت کالاهای اساسی نقش عمده‌ای دارد.

وی افزود: در عرصه منطقه‌ای شاهد اعتراف غرب و آمریکا به‌عنوان حامیان اصلی عربستان، به شکست رهبری عربی آل سعود بودیم و آنها امروز متوجه بی‌نتیجه بودن این جنایات جنگی شده‌اند؛ همچنین پیش‌بینی رهبر انقلاب که فرموده بودند “سعودی‌ها قطعا در یمن به نتیجه نخواهند رسید”، محقق شد و نتوانستند مردم مقاوم یمن را به زانو درآوردند و امروز حکام آل سعود بعد از 44 ماه کشتار مردم بی دفاع و توحش در یمن در مقابل انصارالله سر تسلیم باید فرود بیاورند.

امام جمعه دماوند ادامه داد: همچنین از روحانیون و وعاظ محترم که با کلام نافذ خویش، معارف اسلامی را برای مردم عزادار بیان کردند و از بانیان، خیران و برگزارکنندگان مراسم‌ها قدردانی و تشکر می‌نمایم.

فتاح دماوند  با اشاره به اینکه وحدت هیئت‌های مذهبی شهرستان دماوند در مشهد مقدس در پایان ماه صفر با شور خاصی همراه بود، خاطرنشان کرد: از تمامی هیئت‌های عزارداری و عزاداران شهرستان دماوند که در طول ماه‌های محرم و صفر، شور و شعور حسینی را بهم آمیختند و جلوه‌های زیبایی از حماسه، عشق و احساس را خلق کردند، تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: آمریکا وعده داده بود که فروش نفت ایران را به صفر برساند؛ در حالی اکنون هشت کشور بزرگ از تحریم خرید نفت ایران معاف و همچنین حوزه‌های دارویی، کشاورزی، غذایی و پزشکی از این تحریم‌ها استثنا هستند و برخی کشورها به صراحت اعلام کردند همراه تحریم‌ها نخواهند بود.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا