معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار دماوند:

اعتبارات ارزش افزوده با اولویت امور عشایری در دماوند اجرا می‌شود

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار دماوند گفت: اعتبارات با اولویت سازمان امور عشایری در مناطق عشایری دماوند اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، فاطمه فرزام در نشست ایجاد وحدت رویه در اجرا و هزینه‌کرد اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده در پروژه‌های عشایری دماوند اظهار کرد: سازمان امور عشایری به عنوان یکی از قوی‌ترین دستگاه‌های اجرایی در استان تهران است.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌های بودجه، امور عشایری با پیگیری‌های خود توانست اعتبارات را تقریبا به صورت ۱۰۰ درصدی تخصیص دهد.

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار دماوند ادامه داد: در خصوص اعتبارات ارزش افزوده، ما در شهرستان دماوند سعی کردیم که اعتبار تخصیص یافته در زمینه امور عشایری را به بهترین شکل و با در نظرگیری اولویت‌ها هزینه کنیم؛ این اعتبارات با اولویت سازمان امور عشایری در مناطق عشایری دماوند اجرا می‌شود.

فرزام بیان کرد: در خصوص سوله شبکه بهداشت و درمان در منطقه عشایری، به نظر می‌رسد که بر اساس تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت و درمان، اعتبار آن دیده شده و برای استفاده از محل ارزش افزوده باید بررسی بیشتری صورت گیرد و شاید محدودیت‌هایی در این خصوص وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت سوله بهداشت به عنوان یکی از مهم‌ترین خواسته‌های خانواده عشایری است و اگر همزمان با شروع کوچ عشایر به بهره‌برداری برسد امری شایسته است.

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار دماوند گفت: در خصوص واگذاری قطعه زمینی به تعاونی عشایری نیز باید پیگیری‌های لازم صورت گیرد و امیدواریم که با تحقق این امر، شاهد افتتاح مرکزی به عنوان اداره امور عشایر شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا